رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری، از تأیید صلاحیت ۲۱۶ نفر از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوی هیئت‌های اجرایی خبر داد.

تأیید صلاحیت ۲۱۶ داوطلب انتخابات مجلس در چهارمحال و بختیاریبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر مردانی رییس ستاد انتخابات و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در زمان نام‌نویسی ۲۳۰ نفر برای داوطلبی مجلس شورای اسلامی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان ثبت‌نام کردند، گفت: چهار نفر از داوطلبان انتخابات این دوره پیش از بررسی صلاحیت آن‌ها در هیئت‌های اجرایی، از داوطلبی نمایندگی مجلس به صورت کتبی اعلام انصراف دادند.

او افزود: در این صورت، بررسی صلاحیت ۲۲۶ داوطلب انتخابات مجلس یازدهم در هیئت‌های اجرایی استان براساس قانون و زمان تعیین شده مورد بررسی قرار گرفت، که در نهایت براساس استعلامات صورت گرفته صلاحیت ۱۰ نفر به تأیید هیئت‌های اجرایی نرسید.

به گفته مردانی، صلاحیت داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از طریق فرمانداری‌ها به آنان اعلام می‌شود.

او اضافه کرد: بر اساس قانون، داوطلبانی که صلاحیت آنان تأیید نشده می‌توانند از فردا پنج شنبه ۲۸ آذرماه به مدت چهار روز مراتب اعتراض خود را به هیئت نظارت انتخابات در استان اعلام کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، شرایط استان آماده برای برگزاری یک انتخابات سالم، امن و حداکثری است.

مردانی ادامه داد: ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری از اردیبهشت ماه آغاز به کار کرد و با تشکیل شش کمیته زیر مجموعه آمادگی و بستر‌های لازم را برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم کرد.

انتهای پیام/ن

برچسب ها: انتخابات ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار