رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: حفظ امنیت انتخابات از وظایف اصلی مجریان انتخابات است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر مردانی رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با تأکید بر رعایت اصلی بی طرفی مجریان انتخابات اظهار داشت: فرمانداران تبلیغات زودهنگام و غیرقانونی نامزد‌ها را با دقت رصد و به صورت مستند به ستاد انتخابات گزارش دهند.

او افزود: حفظ سلامت و امنیت انتخابات از وظایف اصلی مجریان انتخابات است و حفظ این دو رکن زمینه ساز رقابتی سالم و برگزاری انتخابات حداکثری است.

مردانی همچنین با تأکید بر رعایت قانون و حفظ اصل بی طرفی مجریان انتخابات اضافه کرد: مجریان نه تنها موظفند از هر گونه رفتار شائبه دار در برگزاری انتخابات بپرهیزند، بلکه تخلفات احتمالی صورت گرفته از سوی نامزد‌ها را نیز با دقت رصد و مانع از بروز هرج و مرج و بی قانونی در این عرصه شوند.

‌او، انسجام و هماهنگی بین اعضای ستاد انتخابات، مجریان و عوامل نظارتی را عامل مهمی در برگزاری انتخابات پرشور و سالم دانست و ادامه داد: هماهنگی و انسجام بین عوامل برگزاری انتخابات سبب پیشبرد بهتر برنامه‌ها و جلوگیری از تخلفات می‌شود.

مردانی، آموزش مجریان قانون انتخابات را از دیگر عوامل برگزاری هر چه بهتر انتخابات برشمرد و گفت: با برگزاری دوره‌های آموزشی به ویژه برای عوامل حاضر در شعب رأی در روز انتخابات می‎ توان گام بزرگی در اجرای صحیح و همه جانبه قانون برداشت.

او افزود: کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات نیز با برگزاری نشست با مطبوعات و رسانه‌ها در خصوص آموزش همگانی می‌تواند نقش مؤثری ایفا کند.

مردانی، رأی مردم را مصداق بارز حق الناس دانست و اضافه کرد: تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با حراست از رأی مردم، اعتمادآفرینی و برقراری فضایی سالم برای رقابت کاندیدا‌ها بتوان در شکل گیری انتخاباتی پرشور و حداکثری گام برداشت.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار