پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: سرمربی ایتالیایی با حالت قهر ایران را ترک کرد و این موضوع به تیم استقلال ضربه زده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید مراغه چیان پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران درباره نبود سرمربی و مدیرعامل در این تیم اظهار کرد: به نظرم این ضعف مدیریت استقلال است و فتحی عملکرد ضعیفی داشت و او شفاف با هواداران صحبت نکرد و حتی سرمربی تیم قهر کرد و از ایران رفت. استراماچونی در روز‌های گذشته هم صحبت کرده بود که قصد دارد از تیم استقلال برود، اما مسئولان این موضوع را جدی نگرفتند. به هر حال نبود سرمربی ایتالیایی به تیم استقلال ضربه زده است.

او ادامه داد: اگر سرمربی روی نیمکت تیم استقلال بود در آن صورت این تیم می‌توانست برابر پیکان به پیروزی دست یابد و فاصله امتیازی اش با صدر جدول بیشتر می‌شد. اگرمسئولان بتوانند استراماچونی را به تیم استقلال بازگردانند خیلی به نفع این تیم خواهد بود.

مراغه چیان درباره اینکه استراماچونی برای بازگشت امروز و فردا می‌کند و عقلانی است که استقلال پای این مربی بایستد و به اعتبار و شخصیت این باشگاه ضربه وارد نمی‌شود، گفت: به نظرم یک تیم باید سرمربی یا مربی داشته باشد، اما الان هیچ چیزی ندارد. در حال حاضر مسئولان باید یک مربی را برای تیم استقلال انتخاب کنند که با اعضای تیم همکاری لازم داشته باشد و بازیکنان به خوبی سیستم مدنظر سرمربی در  زمین مسابقه اجرا می‌کنند.

پیشکسوت استقلال درباره اینکه فرهاد مجیدی گزینه خوبی برای هدایت این تیم است، گفت: این نظر مسئولان باشگاه استقلال است که کدام مربی را برای هدایت تیمشان در نظر دارند.

او درباره اینکه مقصر اصلی اتفاقات رخ داده در باشگاه استقلال چه کسی است، گفت: به نظرم وزیر ورزش و جوانان مقصر این اتفاقات است که فتحی را به عنوان مدیرعامل استقلال انتخاب کرد و او اصلا شفاف صحبت نکرد و هواداران و سرمربی را گمراه کرد و باعث شد که اوضاع و احوال تیم استقلال به هم بخورد. هیچ کس فکر نمی‌کرد که استقلال صدرنشین لیگ برتر شود و زمانی که این اتفاق رخ داد برایش حاشیه درست کردند.


بیشتر بخوانید: رمضانی: حجازی صادقانه زندگی کرد و به منافع شخصی اهمیت نمی‌داد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار