دهیار روستای خیط بخش غیزانیه اهواز شرایط این روستا را بحرانی اعلام کرد و گفت: روستا در محاصره آب قرار دارد و آب وارد منازل روستاییان نیز شده است.

عبدالقادر نوذری دهیار روستای خیط در بخش غیزانیه کلانشهر اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: بارش‌های شدید باران طی شامگاه گذشته سبب بروز مشکلاتی برای اهالی و ساکنان این روستا شده است.

او افزود: کانال پساب‌های صنایع فولاد سرریز کرده و موجب آبگرفتگی معابر این روستا و منازل ساکنان شده و با همکاری اهالی روستا بخش زیادی از آب تخلیه شده است.

نوذری اظهار داشت: رسول ساکی بخشدار غیزانیه تا ساعت ۴ بامداد امروز سه شنبه ۲۶ آذرماه در کنار اهالی روستا بود و پیگیری‌های لازم را انجام داده است.

دهیار روستای خیط بخش غیزانیه ادامه داد: باتوجه به آبگرفتگی گسترده در این روستا، علیرغم پیگیری و درخواست کمک از صنایع فولاد، اما تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است و همچنان در محاصره آب ناشی از بارندگی‌ها هستیم.

او بیان کرد: ۱۰۲ خانوار با جمعیتی معادل ۴۱۰ نفر در روستای خیط زندگی می‌کنند که باتوجه به تجمع فراوان آب در این روستا، از مسئولان مربوط درخواست کمک و تخلیه آب داریم.

بارش‌های شدید و طوفان طی شامگاه گذشته در اهواز و سایر شهرستان‌های استان خوزستان سبب آبگرفتگی معابر و منازل شده و مشکلات زیادی را برای شهروندان بوجود آورده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سیلاوی
۱۷:۳۳ ۲۶ آذر ۱۳۹۸
درودبر بخشدار زحمت کش وهمیشه حاضر درصحنه جناب آقای مهندس ساکی