سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر قم گفت: ما درباره درست و غلط بودن سوت‌ها کاری نداریم و تنها می‌خواهیم هرچه سوت در طرف مقابل می‌زنند برای ما هم بزنند

محمدرضا اسلامی سرمربی تیم بسکتبال شیمیدور قم پس از پیروزی تیمش برابر تیم بسکتبال اکسون تهران در هفته پایانی نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال در گفت و گو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: بازی بازی بسیار خوبی بود، تیم حریف بازیکنان جوان، با انگیزه و خوبی در اختیار داشت و همچنین از بازیکنان خارجی خوبی هم بهره می‌برد. بازیکنان تیم حریف نمایش خوبی داشتند و در بازی امروز هم دیدید که بازی بسیار حساس و نزدیک دنبال شد و ما در پایان به سختی توانستیم برنده بازی باشیم.

او افزود: من نمی‌دانم که چرا در زمانی که در بازی اختلاف وجود دارد داوران قصد دارند تا بازی حساس و نزدیک دنبال شود. زمانی که ما امتیاز پیش می‌افتادیم داور مسابقه دائما سوت‌هایی می‌زد، اتفاق جالب توجه هم اینجا بود که داوران برخی سوت‌هایی را که در طرف مقابل می‌زدند برای ما نمی‌زدند. من به درست و غلط بودن این سوت‌ها کاری ندارم، اما‌ای کاش همان چیز‌هایی که در طرف مقابل زده می‌شد برای ما هم می‌زدند.

اسلامی: امیدوارم تناقض‌ها بر طرف شود و سوت‌های یکسان زده شود / مایک رستم پور در فرهنگ دیگری تربیت شده

امیدوارم تناقض‌ها بر طرف شود و سوت‌های یکسان زده شود 

سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر ادامه داد: سه داور خوب و توانمند کشورمان این بازی را قضاوت کردند، اما نمی‌دانم که چه اصراری وجود داشت که با وجود اختلاف میان دو تیم بازی حساس و نزدیک دنبال شود و اختلاف هم کم شود و با هر برخوردی در یک طرف سوت بزنند و در طرف دیگر نزنند. امیدوارم در این رابطه صحبت‌هایی صورت بگیرد، زمانی که یک تیم شرایط برتری دارد چه یک امتیاز و چه ۵۰ امتیاز باید برتری را داشته باشد، اما زمانی که این کار را انجام می‌دهند تیم مقابل هم متوقع می‌کنند و روی هر سوت اعتراض صورت می‌گیرد، امیدوارم دیگر این تناقض‌ها وجود نداشته باشد، ما درباره درست و غلط بودن سوت‌ها کاری نداریم و تنها می‌خواهیم هرچه سوت در طرف مقابل می‌زنند برای ما هم بزنند.

اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا از سوت‌های زده شده در نیم فصل نخست رضایت داشتید یا خیر بیان داشت: قطعا زمانی که تیم‌های لیگ برتری زیاد می‌شوند و تعداد آن‌ها به ۱۴ تیم می‌رسد آن‌ها در شرایطی که قبلا لیگ با ۸ یا ۹ تیم برگزار می‌شد از نظر کمی مشکلاتی ایجاد می‌شود،   یک بخش از این مسئله می‌تواند طبیعی باشد، اما امیدوارم به گونه‌ای نباشد که کسی ضرری ببیند. ما در نیم فصل نخست تلاش کردیم همکاری داشته باشیم حالا امیدوارم با این همکاری متضرر نشویم.  

شرایط غیر منتظره‌ای برای تیممان در نیم فصل اول  رخ داد 

او در ادامه و در پاسخ به این سوال که در نیم فصل نخست به اهدافتان رسید یا خیر بیان داشت: متاسفانه در طول مسابقات امسال اتفاقات غیر منتظره‌ای رخ داد که انتظار آن را نداشتیم، وحید دلیر ذهان که در پیش از آغاز فصل و در ابتدای آن شرایط خوبی داشت دچار مصدومیت شد، پس از آن متاسفانه مهدی کامرانی پدرش را از دست داد و ما شاید برای ۲۰ روز تمریناتمان را با ۷ - ۸ بازیکن پیگیری می‌کردیم و درست در همان زمان  سخت‌ترین باز هایمان راپشت سر گذاشتیم، اما خوشبختانه با همکاری بازیکنان و باشگاه رفته رفته شرایط بهتر شد و توانستیم دبه شرایط خوبی برسیم و امیدوارکم شرایط به گونه‌ای پیش رود که در نیم فصل دوم بتوانیم نقاط ضعفمان را ازمیان ببریم و به شرایط خوبی برسیم.  

اسلامی: امیدوارم تناقض‌ها بر طرف شود و سوت‌های یکسان زده شود / مایک رستم پور در فرهنگ دیگری تربیت شده

محمد رضا اسلامی درباره اتفاقی که در بازی مقابل اکسون رخ داد و مایک رستم پور در صحنه‌ای در اشاره به داور علامت پول را نشان داد بیان داشت: من صحنه را ندیدیم، اما مایک رستم پور در فرهنگ دیگری بزرگ شده است و همین حالا هم تغییرات محسوسی داشته است،   شاید در ابتدا که آمد لحن و طرز صحبتش با داوران و دیگر افراد با حالا خیلی متفاوت بود، بالاخره مسائلی وجود داشت که ما با آن صحبت کردیم و حتی باشگاه این بازیکن را جریمه کرد، اما به خوبی همکاری می‌کند و در همین بازی هم نمایش خیره کننده و خوبی داشت، حالا ممکن است دست به کاری‌هایی بزند که ما باید برای رفع آن کمک کنیم، زیرا مایک بازیکن ارزشمندی برای تیم ملی است و ما باید تلاش کنیم تا او به شرایط خوبی برسد.  

انتهای پیام / 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار