رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال امشب با برگزاری ۶ دیدار هم زمان پیگیری شد.

پیروزی پتروشیمی در بازی هفته / زور مسی‌ها به شهرداری بندر عباس نرسیدبه گزارش  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت‌های هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال امروز با برگزاری ۶ دیدار هم زمان آغاز و پیگیری شد که در مهم‌ترین دیدار آن تیم‌های بسکتبال پتروشیمی بندر امام و پالایش نفت آبادان به مصاف یکدیگر رفتند. این بازی بدون شک مهم‌ترین بازی رقابت‌های هفته یازدهم لیگ برتر بود. شاگردان کوهیان در پایان این دیدار جذاب و البته زیبا در نهایت توانست با نتیجه ۶۹ - ۶۶ برنده باشد تا دومین شکست پالایش نفت آبادان در این فصل و در دومین بازی پیاپی رقم بخورد.  

تیم بسکتبال شیمیدر قم هم در یک بازی جذاب و البته دیدنی موفق شد با نتیجه ۸۹-۸۲ برنده بازی مقابل ذوب آهن باشد تا شاگردان محمدرضا اسلامی به روند خوبشان ادامه دهند، شاگردان حاتمی با این شکست پنجمین شکست فصل را تجربه کرد.  

مس کرمان هم در ادامه روند بدش بازهم نتوانست برنده میدان باشد و در نهایت با نتیجه ۶۹ - ۶۲ برابر شهرداری بندر عباس شکست خورد، شاگردان هنگامی حالا به دومین برد پیاپیشان دست یافتند و با آمار ۴ برد در ۱۰ بازی به رتبه هشتم جدول رده بندی رسیدند. شاگردان کسایی پور هم با این باخت در قعر جدول رده بندی باقی ماندند.  

آویژه صنعت پارسای مشهد هم در دیگر دیدار امشب در خانه شورا شهرداری قزوین بازی کرد و در پایان با نتیجه ۸۵ - ۶۴ برنده بازی بود تا ششمین برد فصلش را کسب کند و به رتبه ششم جدول رده بندی برسد. شهرداری گرگان هم در دیگر بازی به مصاف توفارقان آذر شهر رفت و در پایان با نتیجه ۷۳ - ۶۱ برنده بازی باشد و به روند خوبش در رقابت‌های لیگ برتر ادامه دهد.  


بیشتر بخوانید:

شکست دور از انتظار شاگردان هاشمی در بندرعباس/ پیروزی نزدیک آبی صنعت پارسا برابر اکسون

بسکتبال ایران هنوز جا برای پیشرفت دارد/ پیروزی مقابل حریفان در المپیک ۲۰۲۰ دور از دسترس نیست

تقابل جذاب مدعیان در جنوب / کار آسان شاگردان آب کناری در خانه


انتهای پیام/

نتیجه هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار