رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال این روز‌ها با هیجان زیادی دنباتل می‌شود و تیم‌ها نمایش خوبی داشته اند.

به گزارش  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال روز گذشته با برگزاری ۷ دیدار پیگیری شد که در مهم‌ترین دیدار آن تیم‌های بسکتبال پتروشیمی بندر امام و پالایش نفت آبادان به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شاگردان کوهیان موفق شدند با نتیجه ۶۹ - ۶۶ برنده این بازی باشند و در صدر جدول رده بندی قرار بگیرند.  شهرداری گرگان دیگر مدعی این رقابت‌ها هم موفق شد در تبریز با نتیجه ۷۳ - ۶۱ برنده بازی باشد و به روند خوبش در رقابت‌های امسال ادامه دهد. شیمیدر قم هم در بازی نزدیک ۸۹ - ۸۲ از سد ذوب آهن اصفهان گذشت و مهرام تهران هم در خانه ۸۹ - ۵۰ نیروی زمینی تهران را برد تا همه مدعیان در این هفته برنده باشند.  

نگاهی آمار به لیگ بسکتبال / بیشترین گل زده برای پتروشیمی

شهرداری بندر عباس و آویژه صنعت پارسای مشهد هم در این هفته موفق شدند از سد حریفانشان بگذرند و تیم‌های مس کرمان و شورا شهرداری قزوین را ببرند. اکسون تهران هم در آخرین بازی موفق شد با نتیجه ۸۳ - ۶۱ رعد پدافند هوایی شهر کرد را ببرد.  تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام تا به این جای کار و پس از یازده هفته موفق‌ترین تیم لیگ محسوب می‌شود، آن‌ها با آمار ۱۰ برد در یازده بازی و کسب ۲۱ امتیاز صدرنشین هستند، شاگردان کوهیان تا به اینجا با آمار ۹۱۰ گل زده بالاتر از شیمیدر در صدر گل زنان فصل قرار دارند.  

کمترین گل زده هم تا به اینجای کار برای تیم بسکتبال مس کرمان قعر نشین است، آن‌ها در در ۹ بازی تنها یک برد داشته اند و ۵۸۰ گل زده داشته اند، آمار بیشترین گل خورده هم برای شاگردان ویسی در توفارقان آذر شهر است، آن‌ها ۹۰۰ گل خورده داشته اند و با این که در جایگاه یازدهم جدول قرار دارند شرایط خیلی خوبی ندارند.  کمترین گل خورده هم برای شهرداری گرگان است، شاگردان شاهین طبع در ۱۰ بازی گذشته ۵۷۶ مرتبه گل خورده اند.  

جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبل تا پایان هفته یازدهم به شرح زیر است:

نگاهی آمار به لیگ بسکتبال / بیشترین گل زده برای پتروشیمی


بیشتر بخوانید : 

پیروزی پتروشیمی در بازی هفته / زور مسی‌ها به شهرداری بندر عباس نرسید

شکست دور از انتظار شاگردان هاشمی در بندرعباس/ پیروزی نزدیک آبی صنعت پارسا برابر اکسون

تقابل جذاب مدعیان در جنوب / کار آسان شاگردان آب کناری در خانه


انتهای پیام/ 

نگاهی به هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار