جمشیدی گفت:مسابقات قهرمانی آزاد جوانان و بزرگسالان دختران با حضور ۸ نماینده از استان قم پیگیری شد و زینب قنبری با کسب مقام سوم مشترک به اردوی تیم ملی راه یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،محمد جمشیدی رئیس هیئت تکواندو استان قم گفت:حدود ۵۰۰۰ ورزشکار سازمان یافته در رشته تکواندو فعالیت خود را در ۱۱۵ باشگاه ورزشی در استان قم دنبال می‌کنند.

رئیس هیئت تکواندو استان قم با اشاره به دوره‌های آموزشی هیئت تکواندو، گفت: از ابتدای سال جاری ۵ دوره مربیگیری درجه ۳، داوری درجه ۱ و درجه ۳ برای مربیان و داوران استان قم برگزار شده است و در روز‌های پایانی آذر ماه نیز یک دوره دیگر برگزار خواهیم کرد.

جمشیدی افزود: در رده سنی نوجوانان امید زیادی برای ملی پوش شدن تکواندو کاران استنان قم داریم، همچنین در پاراتکواندو محمدرضا شعبانی ملی پوش قمی با سابقه قهرمانی آسیا فعالیت دارد که جزو امید‌های استان در این بخش است.

رئیس هیئت تکواندو استان قم ادامه داد: برای اولین بار در تاریخ تکواندوی استان قم بانوان در رده سنی نوجوان موفق به کسب مدال در سطح مسابقات کشوری شدند که این امر نوید بخش روز‌های شیرینی در ورزش تکواندوی استان خواهد بود.

محمد جمشیدی تصریح کرد: مسابقات قهرمانی آزاد جوانان و بزرگسالان دختران با حضور ۸ نماینده از استان قم پیگیری شد و زینب قنبری با کسب مقام سوم مشترک در وزن ۷۳+ کیلو گرم به مسابقات ورودی تیم ملی یافت.

رئیس هیئت تکواندو استان قم یادآورشد: مسابقات آزاد کشوری جوانان و بزرگسالان در گروه مردان از ۱۳ دی ماه به مدت سه روز در فدراسیون تکواندو برگزار می‌شود و نفرات اول و دوم و منتخبین کادرفنی به اردوی تیم ملی راه پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار