مهم‌ترین حوادث امروز (بیست و پنجم آذرسال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (  دوشنبه بیست و پنجم آذر ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

انهدام باند سارقان منازل در آبادان

سرهنگ "سید محسن تقی زاده" فرمانده انتظامي شهرستان آبادان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان آبادان، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران کلانتری18 ذوالفقاری قرار گرفت.

او در ادامه افزود: ماموران پلیس با انجام تحقیقات تخصصی باند ۴ نفره سارقان سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر که در بازجویی های پلیسی به ۱۱ فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

به گفته او ، در مراحل تکمیل تحقیقات تاکنون یک نفر خریدار اموال مسروقه نیز شناسایی، دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی با بیان اینکه بیشترین علت وقوع سرقت ، ضعف ایمنی و عدم به کارگیری وسایل بازدارنده می باشد، از شهروندان خواست تا هشدارهای پلیسی در خصوص پیشگیری از سرقت را جدی بگیرند.

حریق مغازه فست فود در خرمشهر

شهرام بختیاری مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت:شامگاه گذشته طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ در ساعت   ۲۱:۲۳ ، یک فقره حریق مغازه فست فود واقع در منطقه محرزی اطلاع داده شد، که بلافاصله یک تیم عملیاتی از ایستگاه شماره دو(شاهد) به محل حادثه اعزام شدند.

از دستگيری باند ۴ نفره سارقان سابقه دار تا حریق مغازه فست فود در خرمشهر

او با بیان اینکه حریق آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه حریق را  اطفا کردند افزود:  خوشبختانه  این حادثه تلفات جانی در برنداشت.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی خرمشهر ادامه داد:علت حادثه روشن بودن اجاق گاز و حرارت بالای روغن اعلام شده است.

۹ مصدوم براثر  واژگونی تیبا در جاده آبادان – اهواز

امین منصور رییس فوریت‌های پزشکی آبادان گفت: حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی تیبا در سه راهی دریسیه -شادگان در جاده آبادان – اهواز ساعت حادثه  ۱۱.۳۸ دقیقه امروز دوشنبه به فوریت‌های پزشکی شادگان اطلاع داده شد که  سه دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند و اولین آمبولانس هشت دقیقه بعد از اعلام  به محل حادثه رسید  .

او نام مصدمان را جاسم مرعی۳۳ساله ، المامرعی ۳ساله ، ایوب مرعی ۱۱ساله ، ملوک حدیده۵۵ساله ، سمیه مرعی۳۴ساله ،رضامرعی ۵ساله ، آیدا مرعی ۴ساله ، شاهین مرعی ۳۶ساله باردار و جواهر احمدی۲۹ساله اعلام کرد و افزود:مصدمان به بیمارستان گلستان  اعزام شدند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.