مهم‌ترین حوادث امروز (بیستم آذرسال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (چهار شنبه بیستم آذر ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف انبار دپو کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی سودجو اقدام به دپو تعداد زیادی کالای قاچاق در یکی از مناطق شهرستان خرمشهر کرده، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس پس از اطمینان از صحت موضوع و با هماهنگی مرجع قضائی انبار مورد نظر را شناسایی و در بازرسی آن تعداد ۱۰ دستگاه ماشین ظرفشویی، ۵ دستگاه تلویزیون، ۳ دستگاه موتور کولر دوتیکه، ۲ دستگاه دستگاه ماکرویو و ۷۵۳ ثوب پوشاک که به صورت قاچاق دپو شده بودند، کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق را ۲ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد.

حریق یک باب منزل مسکونی

مجید فرهانی پور مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان در گفت و گو با خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت:ساعت ۵:۲۲ حریق یک باب منزل مسکونی به آدرس بهار ۳۷ به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شده که بلافاصله گروه اطفائیه و  امداد و نجات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان به محل حادثه اعزام شدند و عملیات اطفاء و امدادی را آغاز نمودند.

او ادامه داد: در این حادثه یک خانم میانسال در منزل حبس شده بود که با سرعت عمل بالا آتش نشانان توانستند آن را از منزل خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس بدهند .

از کشف انبار دپوی کالای قاچاق تا حریق منزل مسکونی در آبادان

عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان افزود:خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته و علت حادثه در دست بررسی میباشد.

دستگیری عامل هتک حرمت در فضای مجازی

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: در پی مراجعه خانمی به پلیس فتا و اعلام شکایت وی مبنی بر مزاحمت و هتک حیثیت وی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

او افزود: خانم شاکی که فردی مجرد است متوجه می شود اکانت اینستاگرامش هک و عکس‌های وی در صفحه شخصی فردی که مدعی است پیش‌تر خواستگار وی بوده، منتشر شده است و تهدیدهایی مبنی بر انتشار عکس و فیلم این خانم از طریق اینستاگرام دریافت می کند که این موضوع موجب بروز مشکلات خانوادگی برای وی شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با اشاره به شناسایی شخص هکر توسط کارشناسان پلیس فتا و معرفی وی به دادسرا همراه با مستندات حاصل شده، اظهار کرد: با توجه به اینکه «هک» برابر قانون جرم تلقی می ‌شود؛ لذا شهروندان از هک و نفوذ به حریم شخصی افراد خودداری کنند.

به گفته او شهروندان آبادانی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره‌مندی از مطالب آموزنده به سایت پلیس فتا به آدرسwww.CyberPolice.ir  مراجعه کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.