مهم‌ترین حوادث امروز (یازدهم آذر ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (دوشنبه یازدهم آذر  ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری فردی کلاهبردار در یکی از مغازه های سطح شهر

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامي آبادان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه فردی کلاهبردار در یکی از مغازه های سطح شهر توسط فروشنده شناسایی شده، بلافاصله ماموران کلانتری 15 به محل اعزام شدند.

او افزود: ماموران پلیس با حضور در محل مشخص شد فردی تحت عنوان مامور پلیس خود را معرفی و قصد کلاهبرداری با عنوان خرید اجناس به صورت نسیه از مغازه داشته که با هوشیاری مغازه دار شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامي آبادان با اشاره به اینکه متهم پس از بازجویی و اعتراف به بزه انتسابی تحویل مرجع قضائی داده شد، از شهروندان خواست با جدی گرفتن توصیه ها و هشدارهای انتظامی ضمن ناکام گذاشتن سارقان و افراد بزهکار، پلیس را در رسیدن به اهداف خود که آرامش و امنیت مردم است یاری کنند.

کشف کالای قاچاق در سواحل آبادان

سردار لطفعلی پاکباز فرمانده مرزبانی استان خوزستان گفت: مرزبانان پایگاه دریابانی آبادان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و کنترل آب‌های ساحلی استان، روز گذشته حین کنترل شناور‌های عبوری در دهانه بهمنشیر به یک فروند شناور تجاری که به سمت بندر "چوئبده" در حرکت بود، مظنون شده و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی دقیق از شناور توقیف شده ۷ هزار و ۲۰۰ بسته چای خارجی، ۳ هزار و ۴۰۰ عدد روتختی و یک هزار و ۷۰۰ عدد حوله که با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود، کشف شد.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان با اشاره به دستگیری ۵ قاچاقچی و توقیف یک فروند شناور، خاطرنشان کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده ۱۱ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال برآورد شده که پس از انجام اقدامات قانونی، تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.