مهم‌ترین حوادث امروز (بیست و یکم آذرسال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (پنج شنبه بیست و یکم آذر ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

انهدام باند سارقان داخل خودرو و سیم برق در آبادان

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو و سیم برق در برخی مناطق شهدستان، موضوع در دستور کار پلیس انتظامی قرار گرفت.

او افزود: مأموران کلانتری۱۳ با انجام تحقیقات تخصصی و فعال کردن گشت‌های نامحسوس و هدفمند ۲ سارق را حین سرقت شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با بیان اینکه متهمان در بازجویی‌های اولیه به همدستی ۲ نفر دیگر اعتراف کردند، بیان داشت: ماموران پلیس با اقدامات اطلاعاتی ۲ همدست سارقان که به صورت باندی اقدام به سرقت می‌کردند را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ تقی زاده با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر موادمخدر، قیچی مخصوص برش سیم برق و آهن آلات سرقتی کشف شد، افزود: متهمان در تحقیقات پلیس به ۶ فقره سرقت داخل خودرو و ۴ فقره سرقت سیم برق اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

۲ کشته و ۳ مصدوم بر اثر واژگونی خودرو

امین منصور رئیس مرکز حوادث وفوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان بعد از ظهر امروز گفت: در ساعت ۹:۴۲ دقیقه امروز بر اثر واژگونی یک خودرو پژو ۴۰۵ در اتوبان آبادان - ماهشهر یک خانواده ۵ نفر دچار حادثه می‌شوند.

او افزود: در این حادثه رانندگی، دختر ۸ ساله و پسر ۵ ساله به علت شدت جراحت‌های وارده در حین انتقال به بیمارستان جان خود را از دست دادند و ۳ عضور دیگر این خانواده نیز دچار جراحت شده و به بیمارستان طالقانی آبادان منتقل شدند.

منصور با اشاره به این که نیرو‌های امداد و دو دستگاه آمبولانس پس از اعلام حادثه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند، بیان کرد: رانندگان خودرو‌ها و وسایل نقلیه در هنگام رانندگی به علایم هشداردهنده در پیچ‌ها و نقاط حادثه خیز به ویژه در جاده‌ها توجه کرده و با احتیاط بیشتر و سرعت کمتری تردد کنند.

اسامی مصدومان حادثه:

محمد میثاق بغلانی ۵ ساله فوت، آتنا بغلانی ۸ ساله فوت، ولید بغلانی، نادیا توحیدنیا و محمدعلی بغلانی ۶ مصدومان این حادثه بودند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.