مهم‌ترین حوادث امروز (شانزدهم آذرسال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (  شنبه شانزدهم آذر ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

یک باب مغازه مبلمان فروشی امروز دچار حریق شد

مجید فرهانی پور مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: حریق یک باب مغازه مبلمان فروشی به آدرس بلوار دهداری مبلمان بین الملل به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شده که بلافاصله گروه اطفائیه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان به محل حادثه اعزام شدند و عملیات اطفاء و امدادی را آغاز نمودند.

حریق یک باب مغازه مبلمان فروشی

 او ادامه داد:خوشبختانه با سرعت عمل بالا آتش نشانان حریق در مرحله اول اطفاء شد و از خسارات جبران ناپذیر جلو گیری شد.

 مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان افزود: علت حادثه در دست بررسی میباشد .

دستگیری ۴ سارق سابقه‌دار پرشیا سوار

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و لوازم داخل خودرو توسط اعضای یک باند پرشیا سوار با پلاک جعلی در آبادان، موضوع به طور ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: بر همین اساس مأموران کلانتری ۱۳ قدس  با انجام تحقیقات میدانی و اطلاعاتی همچنین تصاویر ضبط شده توسط دوربین‌های مداربسته، توانستند کمتر از ۴۸ ساعت محل اختفاء مجرمان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات ضربتی این باند ۴ نفره سارقان سابقه‌دار را متلاشی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان ادامه داد:از مخفیگاه‌های متهمان ۲ دستگاه دوچرخه متعلق به مالباختگان، ۴ دستگاه گوشی موبایل، یک دستگاه تبلت، یک دستگاه اتوبخار، یک دستگاه دی وی و تعدادی مدارک هویتی کشف و ضبط و خودرو سارقان نیز توقیف شد.

تقی زاده تصریح کرد: این سارقان سابقه‌دار که به شکل باندی دست به سرقت می زدند در بازجویی‌های پلیسی به ۱۶ فقره سرقت شامل ۱۱ فقره سرقت داخل خودرو و ۵ فقره سرقت از منزل اعتراف کردند.

به گفته او متهمان پس از تشکیل پرونده، از طریق دادسرا روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.