مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (یکشنبه ۲۴ آذر ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

انهدام باند شرکت هرمی و دستگیری ۱۲ نفر در رشت

سرهنگ رحیم شعبانی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی در رشت، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او با بیان اینکه ماموران انتظامی با انجام تحقیقات محل فعالیت اعضای این باند را شناسایی و با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در این راستا ۱۲ نفر از اعضای این شرکت هرمی دستگیر و تعدادی کتاب و لوح فشرده آموزشی نیز کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، اظهار داشت: فعالیت اینگونه شرکت‌ها هیچگونه وجهه قانونی و شرعی ندارد.

سرهنگ شعبانی تصریح کرد: خوش باوری و عدم اطلاع افراد از جوانب و پیامد‌های عضویت در شرکت‌های هرمی، ایجاد امید کاذب پولدار شدن، سطحی نگری افراد جوان و بی‌تجربه به قضایا و وسوسه زود پولدار شدن از مهمترین علل فعالیت افراد در این شرکت‌ها است.

دستگیری سارقان سیم برق در آستانه‌اشرفیه

سرهنگ حمید محمدی‌نسب، فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه گفت: ۲ سارق سیم برق با اعتراف به ۱۲ فقره سرقت در این شهرستان دستگیر شدند.

او افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در شهرستان آستانه‌اشرفیه که باعث قطع شدن برق در سطح منطقه شده بود، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی با پیگیری سرنخ‌های به دست آمده ۲ متهم را در این پرونده‌ها شناسایی و با هماهنگی قضایی آن‌ها را دستگیر کردند.

سرهنگ محمدی‌نسب تصریح کرد: متهمان ۲۵ و ۲۶ ساله در بررسی فنی پلیس به سرقت ۴۵۰ متر سیم برق در ۱۲ فقره سرقت در آستانه‌اشرفیه اعتراف کردند.

او با اشاره به اینکه متهمان با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، از شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدار‌های پلیس هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

پلمب یک آرایشگاه زنانه در رشت

جلال برشان، رئیس مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان گفت: یک آرایشگاه زنانه در رشت به دلیل دخالت در امور درمانی پلمب شد.

او افزود: بازرسان واحد مهندسی بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گیلان در گشت مشترکی با تعزیرات حکومتی، پلیس آگاهی، پلیس نظارت بر اماکن عمومی و اتاق اصناف یک واحد آرایشگاه زنانه در رشت را به دلیل نداشتن مجوز‌های لازم در رشت تعطیل و پلمب کردند.

رئیس مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گیلان تصریح کرد: در این آرایشگاه، یک دستگاه میکرو پیگمنتیشن و مقادیر زیادی لوازم آرایشی خارجی قاچاق نیز کشف شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.