کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: با صحبت‌هایی که انجام شده است، تا دوشنبه منتظر می‌مانیم.

غفوری: تا دوشنبه منتظر می‌مانیم/ برای اولین بار است که یک تیم، مدیر و سرپرست و سرمربی نداردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وریا غفوری، کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران، در پایان بازی تیمش مقابل شاهین‌شهرداری اظهار داشت: حرف زیاد شنیدیم و منتظر عمل هستیم. خود من در این چند روز پیگیر بودم و می‌دانم هم وزارت‌خانه و هم شخص خلیل‌زاده از سوی باشگاه در تلاش هستند تا این مشکل حل شود. طبق صحبتی که من با باشگاه داشته‌ام قرار  شده تا دوشنبه مشکل به صورت کامل حل شود و او نیز روز دوشنبه به ایران بیاید.

غفوری درباره اینکه آیا در این بازی اعضای تیم با استراماچونی در ارتباط بوده‌اند یا نه، گفت: یک سری مسائل را نمی‌توانم توضیح بدهم.   این‌ها مسائل درون‌تیمی است، اما برای روشن کردن شما، باید بگویم که در این ۲ بازی، ترکیب و تفکرات  استراماچونی را انجام دادیم. او به ما کمک کرده‌است. مخصوصا در بازی امروز که ترکیب تیم را او انتخاب کرد.  

او درباره تصور شخصی‌اش از آینده این تیم بیان کرد: من کاپیتان هستم، اما نه سرپرست  نه مدیرعامل و نه سرمربی استقلال نیستم! بازیکنان کار بزرگی را انجام می‌دهند و در این وضعیت همت و کمک می‌کنند و کار را جلو می‌برند. امیدوارم حرف‌ها و وعده‌هایی که به ما داده شده‌است عملی شود. خیلی سریع تکلیف مدیرعامل، سرپرست و سرمربی مشخص شود. اولین بار است که در تاریخ فوتبال دنیا یک تیم این ۳ عضو را باهم ندارد. 


بیشتر بخوانید: ناظمی: خلف وعده‌ای نکردیم/ استراماچونی باید زودتر شماره حساب جدیدش را اعلام می‌کرد


کاپیتان آبی‌ها تصریح کرد: بازیکنان هم مشکلات زیادی دارند و امیدوارم این‌ها هم حل شود. تا مدیرعامل نداشته‌باشیم، مطالبات را چه کسی می‌خواهد پرداخت کند؟ اگر مطالبات استرا از راه قانونی پرداخت شود، مشکلی برای بازگشت ندارد. تا دوشنبه صبر می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Mh
۲۰:۴۸ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
استقلال بارسلونای ایران است...استقلال همیشه قهرمان
آخرین اخبار