فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب ،از افزایش ۶۸ درصدی تصادفات درون شهری در بناب خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سهراب شفق فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب در جلسه شورای هماهنگی ترافیک و کمیسیون ایمنی حمل و نقل و سوانح شهری و جاده‌ای شهرستان بناب از رشد و افزایش آمار تکان دهنده‌ی ۶۷ درصدی تصادفات فوتی درون شهری خبرداد و گفت: که بعد از انتقال مصدومان به اورژانس بیمارستان بعد از بستری شدن ده روزه بیشترین مرگ و میر تصادفات را شامل می‌شود که باید به جد پیگیرسهم قصور بیمارستان در این موضوع باشیم.

  اوتصریح کرد: از دیگر مشکلات آمار وحشتناک تصادفات درون شهری از جمله اجرایی نشدن قوانین راهنمایی در زیر ساخت‌ها و معابر شهری که نقش به سزایی در کاهش آمار تصادفات را دارد.

سهراب شفق همچنین با اشاره به شهر دوچرخه ایران، شهرستان بناب پرداخت کرد و گفت: تردد وسایط نقلیه دوچرخه در معابر این شهرستان هیچ گونه برنامه ریزی در کالبد این شهر اعم از خط ویژه دوچرخه و علایم مرتبط به وسیله نقلیه پاک محیط زیستی تمهید نشده است که خود یکی از بیبشترین سهم در آمار تصادفات می‌باشد.

 امین رفیعی فرماندار بناب در جلسه شورای هماهنگی ترافیک و کمیسیون ایمنی حمل و نقل و سوانح شهری و جاده‌ای شهرستان بناب با انتقاد از عدم اجرایی شدن مصوبات شورای ترافیک شهرستان با بیان اینکه کوچک‌ترین نارسائی در معابر و جاده‌ها می‌تواند با جان انسان‌ها بازی کند؛ اظهار داشت: بیشتر مصوبات این شورا در مرحله اجرا باقی مانده‌اند.

اوبا بیان اینکه تمام اعضای شورای ترافیک در اجرای مصوبات باید پای کار باشند؛ تصریح کرد: نباید قصور در اجرای مصوبه شورای ترافیک را انگشت اتهام به همدیگر بگیریم.

رفیعی سپس با اشاره به بافت فرسوده شهری در خیابان حد واسط خیابان دانشجو که حوزه پر ترافیک شهری می‌باشد گفت: باید شهرداری در اجرای مصوبات شورای ترافیک هم راستا با دیگر ارگان‌ها درلزوم کاهش ترافیک همکاری نمایند یا باید حکم تخریب از نهاد قضایی برای این امر گرفته شود که طی مکاتبات با دادستان عمومی انقلاب این شهرستان به جد پیگیر این موضوع هستیم.

او خاطرنشان کرد: وضع و اجرای مصوبات شورای ترافیک یک کار جمعی است و مسکوت ماندن مصوبات این شورا قابل قبول نیست.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: تصادفات ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار