با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی و معاونت توسعه مدیریت و منابع شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، مسائل و موانع تولید واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی کاشمر بررسی و رسیدگی شد.

فعالیت فعالان حوزه صنعت نباید دچار وقفه شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، قاضی سید امیر مرتضوی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی در بازدید از شهرک صنعتی کاشمر و نشست با فعالین اقتصادی این شهرک، گفت: هر کسی که انگیزه و امید صنعتگر را از بین ببرد و در حوزه تولید و اشتغال مانع تراشی کند، پیگیری می‌شود و با جدیت با آن برخورد می‌کنیم.

او با اشاره به اینکه هیچ وقفه‌ای نباید در کار فعالان حوزه صنعت باشد، ادامه داد: دستگاه قضایی با تمام قوا از حقوق قانونی صاحبان صنعت به منظور سرمایه گذاری‌های مشروع حمایت کرده و در جهت تحقق مطلوب رونق تولید که رهبر معظم انقلاب فرمودند به صورت شبانه روز کار می‌کندو از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی گفت: پیشگیری همیشه و در همه شرایط ضرورت دارد، زیرا منجر به جلوگیری از وقوع جرم می‌شود و ما در دستگاه قضایی از تمام ابزار‌ها و راهکار‌های لازم در این زمینه استفاده می‌کنیم تا عوامل اضافه در همه حوزه‌ها به خصوص صنعت حذف شود و خوشبختانه نتایج مطلوب و اثربخشی اتفاق افتاده است.

مرتضوی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب در مورد توجه به نسل جوان، افزود: به همین منظور باید در مسیری حرکت کنیم تا بتوانیم موانع اشتغال را رفع و از بیکاری جوانان جلوگیری کنیم.

او تصریح کرد: با حمایت‌هایی که از طرف دادگستری خراسان رضوی و آسیب شناسی‌هایی در نشست‌ با دستگاه‌های خدمات رسان مانند دارایی، تامین اجتماعی و بانک‌ها انجام شده، مشکلات واحد‌های صنعتی را شناسایی کردیم و از ابتدای سال جاری با ورود دستگاه قضایی خراسان رضوی، مشکل حدود ۲۰۰ واحد صنعتی در سطح استان رفع شده است.
 
محمدابراهیم کیانفر معاونت توسعه مدیریت و منابع شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، در این بازدید، گفت: شهرک‌های صنعتی از تمام امکانات برای استقرار صنعتگران استفاده کرده و تسهیل  فعالیت صاحبان صنعت را رسالت خود می‌داند و معتقدیم صنعتگران و سرمایه گذاران صنعتی نباید کوچکترین مسئله‌ای داشته باشند.

او ادامه داد: برای رونق تولید بیشتر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم تا اشتغال جوانان و تولید صنعتگران به مخاطره نیفتد.

معاونت توسعه مدیریت و منابع شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی با اشاره به مزیت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی، گفت: شهرک صنعتی کاشمر فضای مناسبی برای کسب و کار دارد و مزیت‌های فراوانی از قبیل معافیت ۱۰۰ درصدی مالیاتی به مدت ۷ سال و نیز امکانات زیرساختی آن فرصتی مناسب برای سرمایه گذاران صنعتی به وجود آورده است.

کیانفر افزود: شهرک صنعتی کاشمر یکی از مهمترین شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در کیلومتر ۱۲ جاده تربت حیدریه بوده و با ۳۵واحد صنعتی، اشتغال ۱۲۰۰ نفر را فراهم کرده است.
 
او تصریح کرد: با حمایت‌ها و مساعدت‌های تمامی ارکان در خراسان رضوی به ویژه دستگاه قضایی استان، امنیت خاطر برای صنعتگران و سرمایه گذاران صنعتی فراهم است و روند سرمایه گذاری‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی رو به رشد است.
 
انتهای پیام// م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.