مناقصه و تعیین شرکت مجری پروژه شبکه توزیع آب شرب و صنعتی شهرک صنعتی سبزوار ۲ و پروژه شبکه توزیع و خط انتقال آب ناحیه صنعتی ششتمد، برگزار شد.

اجرای دو پروژه عمرانی در شهرک‌های صنعتی سبزواربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم مديرعامل شرکت شهرک‌هاي صنعتي خراسان رضوي در بازدید از شهرک صنعتی سبزوار ۲، گفت: ایجاد زیرساخت‌ها و فراهم کردن امنیت حضور سرمایه گذاران برای احداث و راه اندازی واحد‌های صنعتی و تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، یکی از دغدغه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی استان است.

او افزود: پروژه‌های عمرانی در راستای رشد و توسعه صنعتی اقتصادی و حمایت از صنعتگران و سرمایه گذاران انجام می‌شود تا با تجهیز شهرک‌ها و نواحی صنعتی، شرایط و بسترسازی لازم برای تولید فراهم باشد.

مهدی زاده مقدم، ادامه داد: این پروژه‌های عمرانی با هزینه‌ای بالغ بر ۷ میلیارد ریال به انجام خواهد رسید.

او بیان کرد: سیستم یکپارچه مدیریت کیفیت در طراحی و نظارت، اجرا و تامین آب همگام با آخرین استاندارد‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی انجام می‌شود.

او با تاکید بر کیفیت و کمیت در اجرای پروژه‌های فنی و سرعت در انجام کارها، بیان کرد: پروژه‌های زیرساختی و آبرسانی در شهرک‌های صنعتی استان از اولویت اجرایی بالایی برخوردار است و تجهیز، انتقال و تکمیل این پروژه‌ها با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده و نیاز‌های هر شهرک و ناحیه صنعتی صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام! //ف. ح
برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.