مدیراجرایی میز کشوری سوریه گفت: در فضای کنونی تجارت در دنیا، حذف واسطه‌ها و ارتباط رو در رو میان بازرگانان و تولیدکنندگان، اتفاق بسیار مهمی است.

تجارت در دنیا؛ حذف واسطه‌ها و ارتباط رو در رو میان بازرگانان و تولیدکنندگانافسانه ضیائی مدیر اجرایی میز کشوری سوریه در حاشیه بازدید هیات تجاری سوریه با حضور ۳۰ تاجر سوری از شهرک توس مشهد و در  گفت  و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: کشور سوریه در دوران آرامش کنونی فرصت‌های بسیار خوبی به لحاظ تجارت و بازرگانی دارد.

او افزود: سوریه در حال حاضر بازار فوق العاده، بکر و فعالی دارد که تجار ایرانی می توانند قبل از ورود رقبای متعدد خود از قبیل ترکیه به این کشور ورود پیدا کنند.

او ادامه داد: در فضای کنونی تجارت در دنیا، حذف واسطه‌ها و ارتباط رو در رو میان بازرگانان و تولیدکنندگان، اتفاق بسیار مهمی است که این مهم در قالب این نشست، تحقق یافت.

ضیائی با بیان اینکه سفر تجار سوری به ایران فرصت خوبی برای گفت و گوی رو در رو با تجار ایرانی بود، گفت: امروز نیز این هیات تجاری به بازدید از شهرک صنعتی توس پرداخت و تعاملات و ارتباطات شکل گرفته برای هردو کشور دوست و همسایه، به نتایج مثبتی منجر شد.

او با تاکید بر مسئله لغو روادید میان سوریه و ایران افزود: تجار و بازرگانان ایرانی با رجوع به سایت وزارت صنعت، معدن می‌توانند اطلاعات بسیار خوبی در خصوص تجارت باسوریه به دست آورده و از فرصت به وجود آمده استفاده کنند.

انتهای پیام//ف.ح
 

دوستی تجاری میان ایران وسوریه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.