همزمان با شانزدهمین سالگرد به‌ دام افتادن صدام حسین، رسانه‌های عراقی تصویری دیده‌نشده از لحظه دستگیری او را منتشر کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رسانه‌های عراقی در شانزدهمین سالگرد به‌دام افتادن «صدام حسین» تصویری دیده‌نشده از لحظه دستگیری او را منتشر کردند. در این تصویر درماندگی و ترس در چهره این فرد جانی، کسی که عامل شهادت ده‌ها هزار تن از فرزندان ایران اسلامی شد موج می‌زند.

صدام حسین از اعضای حزب بعث عراق در سال‌های ۱۹۷۹ تا ۲۰۰۳ میلادی رئیس جمهور کشور عراق بود. او که در سال‌های عمر خود از هیچ جنایت‌ فجیعی چون اعدام هزاران نفر از مخالفانش دریغ نکرد، طبق مجله نیویورک تایمز جزء خشن‌ترین افراد قرن حاضر معرفی شد.

در ادامه عکس منتشر شده از او را مشاهده می‌کنید.

‏تصویری کمتر دیده شده از لحظه دستگیری ‎صدام

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۰۱:۴۰ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
صدام وحشی
Iran (Islamic Republic of)
ساناز
۱۷:۳۴ ۲۴ آذر ۱۳۹۸
صدامی که با اون جنایتها و سر بریدنهای هولناک جز بی رحم ترین آدمهاست به این خفت و خواری رو زمین پس افتاده من هنوزم شک دارم که صدام به درک واصل شده
Iran (Islamic Republic of)
شوذب
۲۳:۴۳ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
این گوربه گورشده خودش راسردارقادسیه میدانست ولی مثل موش درسوراخی خزیدوانچنان شدعاقبتش که بایید میشد اگریک کمی مردانگی دروجودش بود باییددرمیدان جنگ مثل یک سردارکشته میشد نه مثل یک موش درسوراخ خدانیامرزتش که بسیاری ازمردم پاک ایران رابشهادت رساند ومردم انقلابی عراق هم ازشراین ملعون درامان نبودند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
عاقبت فريب وعده هاي آمريكا رو خوردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
اگر مثله کردن اشکالی نداشت این هیولای ملعون را باید ریز ریزش می کردند. به نیابت از امریکا و اروپا چه جنایتهایی که در حق ما و هم خود عراقی ها که نکرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
خداوند عذابش را شدیدشدیدتر فرماید
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۶:۳۳ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
بسم رب الشهداء و الصدیقین : بنام خداوند جان و خرد :
خداوند جل جلاله مدام لعنتش کند و بر آتش دوزخ این ملعون به زباله دان تاریخ افتاده شیطان صفت پست خبیث جنایتکار فاسق فاسد فی الارض و بر عذاب برزخش بیافزاید صدام یزید کافر صدام حسین ملعون صد دام و تله و نیرنگ و دروغ برای یاوران اباعبدالله الحسین ع یود . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار