پرتوآذر گفت: رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۲۰ جای آزمون و خطا برای تیم ملی نیست.

مسابقات قهرمانی آسیا جایی برای آزمون و خطا نیستفرانک پرتوآذر ملی پوش دوچرخه سواری  در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۲۰ کوهستان بهمن ماه برگزار خواهد شد تاثیر به سزایی برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ دارد. در کشور‌های همسایه ایران رقابت‌های بین المللی زیادی برای کسب تجربه وجود دارد، اما قهرمانی آسیا ۲۰۲۰ جایی برای آزمون و خطا نیست.

او گفت: همیشه تلاش می‌کنم در بالاترین حد آمادگی ام در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت کنم. ما در رقابت‌های قهرمانی آسیا می‌توانیم بیشترین امتیاز را برای ارتقا رنکینگ کسب کنیم. این رقابت امتیاز بالایی دارد چرا که تیم ملی نمی‌تواند در رقابت‌های متعددی شرکت کند.

او درباره کسب سهمیه المپیک توکیو عنوان کرد: ما ۵ درصد شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را داریم که شانس زیادی نیست. البته من اظهار نظر در مورد این موضوع را به کارشناسان این رشته واگذار می‌کنم. همچنین کشور چین در ماده کوهستان توانسته سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کند.

او افزود: اگر بتوانم در فاصله باقی مانده حامی مالی جذب کنم می‌توانم در سایر رقابت‌ها شرکت کنم و امتیاز‌های بیشتری کسب کنم.

ملی پوش دوچرخه سواری اظهار کرد: مثل هر سال تلاش می‌کنم بهترین نتیجه را کسب کنم چرا که سعی می‌کنم بهترین مسابقه ام را به نمایش بگذارم تا در نهایت مدال کسب کنم. باتوجه به تجربیات و همچنین شرایط موجود تصمیم گرفتم که بعد از بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ با یک گروه فنی تمرین کنم تا بتوانم نتایج بهتری کسب کنم. تمام ورزشکاران بزرگ این روش را برای پیشرفت انتخاب می‌کنند و منتظر کمک فدراسیون و دیگران نیستند. البته رئیس فدراسیون، دبیر، مدیر تیم‌های ملی و کادر فنی نیز با بنده هم نظر بودند و با انجام تمرینات من موافقت کردند.

او در پایان بیان کرد: هدف بزرگ من در ۴ سال آینده کسب مدال در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ و حضور در المپیک ۲۰۲۴ است. با کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ بانوان برای اولین بار می‌توانند در المپیک حضور داشته باشند.


بیشتر بخوانید: المپیک ۲۰۲۰ توکیو را از دست دادیم/ اواخر آذر انتخابی تیم ملی دوچرخه سواری برگزار می‌شود


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار