هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان جمعه ۲۲ آذر ماه با ۶ دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان جمعه ۲۲ آذر ماه با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های اهواز، رفسنجان، مشهد، آبادان، شیراز و اصفهان برگزار شد و در پایان تیم پالایش نفت آبادان با نتایج پرگلی از سد حریف خود عبور کرد و تیم هیئت خراسان در صدر جدول قرار گرفت. نتایج بازی‌های این هفته به شرح ذیل است:

هیئت فوتبال خراسان رضوی ۴ - ۳ سایپا تهران

هیئت خراسان در حساس‌ترین بازی این هفته توانست مهمان قدرتمندش را شکست دهد، این بازی در حالتی به پایان رسید که ۲ تیم دیدار پایاپایی نسبت به هم داشتند و اینک هیئت مشهد با این پیروزی در صدر جدول جای گرفت. گل‌های تیم مشهد در این بازی را طناز آرمات، سارا شیربیگی، محدثه محمدی و مهسا ایرانمنش به ثمر رساندند. برای تیم سایپا هم در غیاب کاپیتانشان (فرشته کریمی)، آرزو صدقیانی زاده، مارال ترکمان و فاطمه ارژنگی گل زدند.

ملی حفاری ۱ - ۲ رهیاب تهران

تیم ملی حفاری با این شکست خانگل صدر جدول را از دست داد، تک گل تیم حفاری در این بازی را فاطمه رحمتی به ثمر رساند، هر چند که تیم رهیاب در این بازی کار دشواری برای کسب پیروزی پیش رو داشت، اما با گل‌های سعیده بنی هاشم و ستایش حسینی رقیب قدرتمند خود را پشت سر گذاشت.

مس رفسنجان ۵ - ۱ شهروند ساری

تیم مس رفسنجان دیگر مدعی لیگ بعد از ۲ هفته ناکامی طعم شیرین برد را در هفته شانزدهم چشید. مس رفسنجان با هتریک مهسا کمالی و گل‌های زهرا قلی زاده و سهیلا رودسری سه امتیاز این دیدار نه چندان دشوار را کسب نمود.

پویندگان فجر شیراز ۲ - ۲ دختران کویر مس کرمان

تیم پوینگان شیراز در تنها تساوی هفته برابر میهمان خود متوقف شد. هر ۲ تیم با این تساوی یک امتیاز کسب نمودند، اما برای حضور در مرحله پلی آف کار سختی در برابر مدعیان لیگ پیش رو دارند.

پالایش نفت آبادان ۱۷ - ۰ هیئت فوتبال شهرستان اصفهان

تیم پالایش در پرگل‌ترین بازی این هفته با ۱۷ گل حریفش را از پیش رو برداشت تا یک گام برای قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر لیگ و صعود به مرحله پلی آف به مدعیانش نزدیک‌تر شود. گلزنان پالایش در این بازی راحله رفیعی زاده، ثنا گرداوغلی، مهشاد امیری، زهرا کیانی و لیلا اقبالی بودند.

نامی نو اصفهان ۳ - ۰ پارس آرا شیراز

این بازی به دلیل غیبت نماینده شیراز با نتیجه سه بر صفر به نفع تیم نامی نو به پایان رسید. پارس آرا علت غیاب خود را بی توجهی مسئولان ورزشی شهر شیراز به فوتسال بانوانشان اعلام کرده است.


بیشتر بخوانید: پیروزی پرگل مدعیان در هفته پانزدهم فوتسال بانوان


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار