مسئولان یکی از باشگاه‌های لیگ برتری فوتسال به نظارت بازی‌ها معترض بوده و نامه‌ای را برای ارسال به کمیته اخلاق آماده کرده اند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم های مس سونگون و شهروند ساری یکشنبه گذشته در چارچوب بازی معوقه هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال در تبریز به مصاف هم رفتند. این مسابقه تا اواخر نیمه اول بازی به خوبی در حال انجام بود، اما در اواسط نیمه دوم رضا امانی بازیکن تیم شهروند ساری بر روی مهدی جاوید بازیکن تیم مس سونگون خطای بسیار شدیدی را مرتکب شد. برخی می‌گویند که این حرکت امانی به خاطر خصومت شخصی بود که از گذشته با جاوید داشته است و همین موضوع منجر به درگیری شدید بین سرمربیان هر ۲ تیم شد و حتی این درگیری تا جایی پیش رفت که داور آن مسابقه تصمیم گرفت علیرضا افضل و رضا لک سرمربیان تیم مس سونگون و شهروند ساری را از کنار زمین اخراج کند.


بیشتر بخوانید: جدال مقاومت با گیتی پسند برنده نداشت


شنیده‌ها حاکی از آن است که باشگاه مس سونگون اعتراض نامه‌ای را تنظیم کرده است و در آن نامه به نوع نظارت بازی‌ها اشاره شده و آمده که چطور بعضی از تیم‌ها به راحتی می‌توانند امنیت بازی‌ها را از بین برده و تیم مقابل را تهدید به هر کاری کنند. همچنین آن‌ها اشاره کرده اند نه تنها در بازی مس سونگون با شهروند ساری، بلکه در دیگر بازی‌های لیگ مثل شاهین کرمانشاه و مقاومت البرز و یا گیتی پسند اصفهان با شهروند ساری شاهد هستیم که تیم‌ها دائماً با یکدیگر درگیری پیدا می‌کنند.


بیشتر بخوانید: تیم پارس آرا در آستانه انصراف از لیگ فوتسال بانوان


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار