هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان فردا جمعه با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های مختلف پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان جمعه ۱۵ آذر ماه از ساعت ۱۱ با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های مشهد، ساری، تهران، آبادان، شیراز و اصفهان پیگیری می‌شود. در حساس‌ترین بازی این هفته، تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی میزبان تیم مس رفسنجان خواهد بود.

برنامه دیدار‌های این هفته به شرح زیر است:

هیئت فوتبال خراسان رضوی _ مس رفسنجان

هیئت فوتبال خراسان رضوی در حساس‌ترین بازی این هفته به مصاف مس رفسنجان می‌رود. هیئت خراسان تا اینجای فصل با ۳۱ امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار دارد و اگر سه امتیاز این بازی را به دست آورد در صدر لیگ قرار می‌گیرد، این تیم یکی از مدعیان صعود به مرحله پلی آف رقابت‌های این فصل بانوان است و از ملی پوشان و جوانان خوبی در ترکیب تیم بهره می‌گیرد. تیم مس رفسنجان دیگر مدعی لیگ با ۳۱ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم‌های هیئت خراسان و سایپا تهران در جایگاه چهارم قرار گرفته است و اگر پیروز این دیدار حساس شود دوباره به صدر جدول باز می‌گردد.

شهروند ساری _ نامی نو اصفهان

شهروند ساری در دیگر بازی این هفته به مصاف نامی نو اصفهان می‌رود. تیم ساری با چهار امتیاز در جایگاه یازدهم لیگ قرار دارد و خطر سقوط به مسابقات دسته یک این تیم را تهدید می‌کند، جایگاه این تیم حتی پس از کسب سه امتیاز این دیدار هم تغییر نخواهد کرد. نامی نو اصفهان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر بانوان و یکی از مدعیان لیگ امسال با ۲۷ امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار دارد و برای قرار گرفتن در بین چهار تیم صدر جدول و حضور در مرحله پلی آف رقابت‌ها نیاز به امتیاز این دیدار دارد.

سایپای تهران _ دختران کویر مس کرمان

سایپای تهران در هفته پانزدهم میزبان دختران کویر کرمان خواهد بود. این تیم با ۳۱ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم هیئت خراسان در جایگاه سوم جدول قرار دارد. بزرگترین غایب تیم سایپا در بازی این هفته فرشته کریمی کاپیتان نارنجی پوشان است که به خاطر مصدومیت چند هفته‌ای از میادین دور خواهد ماند. سایپا برای بازگشت به صدر جدول نیاز به سه امتیاز این دیدار دارد. تیم دختران کویر مس دیگر تیم این دیدار با ۱۶ امیتاز در جایگاه هشتم لیگ قرار دارد، این تیم برای حضور در مرحله پلی آف نیازمند کسب سه امتیاز تمام دیدار‌های باقی مانده است و در صورت پیروزی در بازی این هفته صعود یک پله‌ای در جدول خواهد داشت.


بیشتر بخوانید: اردلان: فلسفه تیم سایپا جوانگرایی و بازیکن سازی است


پالایش نفت آبادان _ پارس آرا شیراز

پالایش نفت آبادان در دیگر بازی این هفته میزبان تیم پارس آرا شیراز خواهد بود. تیم پالایش با ۱۸ امتیاز در جایگاه هفتم جدول قرار دارد و برای رسیدن به یک چهارم نهایی رقابت‌های امسال جدال سختی با سایر رقیبان دارد، تیم پالایش اگر پیروز دیدار این هفته شود با صعود یک پله‌ای به جایگاه ششم لیگ می‌رسد. تیم پارس آرا شیراز هم با ۹ امتیاز در جایگاه دهم قرار گرفته است. این تیم با مشکلات مالی عدیده‌ای در لیگ امسال روبه رو است و با شرایط سختی در رقابت‌ها حاضر می‌شود.

پویندگان فجر شیراز _ ملی حفاری

پویندگان فجر شیراز در بازی این هفته به مصاف تیم ملی حفاری می‌رود. تیم پویندگان تا اینجای فصل با ۱۵ امتیاز در جایگاه نهم لیگ قرار دارد، این تیم اگر می‌خواهد به مرحله پلی آف رقابت‌های امسال راه یابد مسیر سختی پیش رو دارد و به سه امتیاز تمام بازی‌های باقی مانده نیازمند است، تیم پویندگان اگر پیروز این دیدار شود با ۲ پله صعود در جایگاه هفتم قرار می‌گیرد. ملی حفاری دیگر تیم این دیدار با ۳۲ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و یکی از مدعیان بزرگ لیگ برای صعود به مرحله پلی آف رقابت‌ها به شمار می‌آید.

دریژنو فرخشهر _ رهیاب تهران

دریژنو فرخشهر در دیگر بازی این هفته به مصاف رهیاب تهران می‌رود. تیم دریژنو با سه امتیاز در انتهای جدول قرار دارد و خطر سقوط به لیگ دسته یک این تیم را تهدید می‌کند. دریژنو در نیم فصل اول رقابت‌ها با مشکلات مالی عدیده‌ای مواجه بود، اما خوشبختانه این تیم در این هفته یک حامی مالی جدید پیدا کرد و زیر نظر هیئت فوتبال اصفهان به کارش ادامه می‌دهد، تیم رهیاب تهران دیگر رقیب این هفته با ۱۹ امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار دارد و برای قرار گرفتن در بین چهار تیم بالای جدول محکوم به برد و کسب سه امتیاز این دیدار است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتسال بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار