معرفی آنتن ۳۶۰ درجه 5G در پرچمدار جدید شرکت اوپو

شرکت اوپو در پرچمدار جدید خود از نسل جدید آنتن‌های 5G با اتصال ۳۶۰ درجه رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت چینی اوپو نمونه یکی از برند‌های نوپا، اما معتبر در بازار تلفن هوشمند است که سعی دارد با ارائه محصولات ارزان و در عین حال قدرتمند و مدرن، سهم بازار بین‌المللی خود را افزایش دهد. اوپو در چین طرفداران زیادی دارد، اما تا در بازار‌های بین‌المللی به محبوبیت فراوانی دست پیدا نکند، به عنوان یک شرکت درجه دو شناخته خواهد شد.

تنوع و خلاقیت در تولیدات اوپو یکی از شاخصه‌هایی است که به محبوبیت این برند کمک می‌کند، ساخت مدل‌های مختف با دوربین سلفی پاپ‌آپ و استفاده از طراحی جذاب و زیبا بدنه، از دیگر موارد مهم و تاثیر گذار برای این برند هستند. در کنار این موارد کیفیت بالا ساخت گوشی و استفاده از تجهیزات قدرتمند نیز به فروش هرچه بیشتر محصولات اوپو کمک می‌کنند. اما معرفی برخی قابلیت‌ها و ویژگی‌های نوین و منحصر‌به‌فرد، از جمله مهم‌ترین مواردی است که تلفن‌های هوشمند هر شرکتی را مطرح می‌سازد.

معرفی آنتن ۳۶۰ درجه 5G در پرچمدار جدید شرکت اوپو

اوپو به تازگی از یکی از این قابلیت‌های نوین رونمایی کرده است. این شرکت با شناخت نیاز مشتریان به ارتباط مداوم و پرقدرت، نسل جدیدی از آنتن‌ها مخصوص تلفن‌های هوشمند را معرفی کرد. آنتن جدید شرکت اوپو در مدل Reno 3 به صورت ۳۶۰ درجه امواج را دریافت می‌کند و در این صورت ضعف در اتصال به حداقل می‌رسد. این آنتن همچنین به سرعت از شبکه 4G به 5G جابه‌جا می‌شود و موجب می‌شود تا در مصرف باتری صرفه جویی شود.

به طور مثال برای بارگیری یک فیلم که به سرعت اینترنت بسیار بالایی نیاز دارد، حالت شبکه از 4G به 5G تغییر می‌کند و پس از آن برای کاهش مصرف باتری، مجددا به حالت شبکه 4G بازمی‌گردد. اوپو Reno 3 و Reno 3 Pro هر دو از اینترنت 5G پشتیبانی می‌کنند و به ترتیب از تراشه‌های Dimensity 1000 و اسنپدراگون ۷۶۵ بهره می‌برند. طبق اطلاعات موجود هر دو گوشی در ۲۶ دسامبر معرفی می‌شوند. از اطلاعات دیگر این گوشی می‌توان به ضخامت بسیار باریک ۷.۷ میلی‌متری آن اشاره کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اوپو ، اوپو رنو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار