بخشدار بستان از افتتاح ۱۰ پروژه عمرانی در سطح روستا‌های این بخش در ایام الله دهه فجر خبر داد.

احمد هاشمی زاده بخشدار بستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  با اشاره به برگزاری جلسه هم اندیشی و بررسی مشکلات شورا‌ها و دهیاری‌های روستایی این بخش با حضور دهیاران گفت: بخش بستان در تمام ابعاد عقب مانده است.

او در ادامه بر مطالبه گر بودن مسئولان این بخش تاکید کرد و خواستار تعریف پروژه‌های جدید و پیگیری آن‌ها جهت جذب اعتبار و عملیاتی کردن آن‌ها شد.

هاشمی زاده اظهار داشت: در دهه فجر امسال، ۱۰ پروژه عمرانی مهم از جمله؛ زیرساخت خیابان‌ها و ایجاد چند پارک محله‌ای افتتاح خواهد شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه اعضای شورا‌های اسلامی و دهیاران بخش بستان باید در کنار مردم روستا باشند و مشکلات آن‌ها را درک و پیگیری کنند، تصریح کرد: شورا و دهیار باید از داشت‌ها و امکانات روستا به منظور انجام فعالیت‌های مختلف عمرانی و فرهنگی بهره گیرند.

بخشدار بستان درخصوص انتخابات پیش رو بیان داشت: دهیاران نقش تاثیر گذاری جهت حضور باشکوه روستاییان در انتخابات را دارند و انتظار داریم در کنار تعیین نکردن موضع و اعمال بی طرفی، با تبیین موضوع و تشویق و هدایت مردم به شرکت در انتخابات به این مهم جامه عمل بپوشانند که هر اندازه حضور پررنگ تری داشته باشیم به همان اندازه توسعه و پیشرفت شهرستان با سرعت و حرکت بیشتری همراه خواهد کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.