صدیقی گفت: پورقاز رباط صلیبی پاره کرده است و زانوی این بازیکن بعد از رفع التهاب جراحی می‌شود.

مهدی صدیقی پزشک تیم فوتبال سپاهان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت مصدومیت عزت اله پورقاز  مدافع این تیم اظهار کرد: به هر حال  جواب ام آر آی پای مصدوم پورقاز نشان می‌دهد که رباط صلیبی پاره کرده است. زمان دوری پورقاز از مسابقات فوتبال بستگی به میزان مصدومیتش دارد و  پارگی آی  سی ال (ACL) پای این بازیکن قطعی شده است و اگر فقط مشکلش این باشد که او زودتر به مسابقات برمی گردد، اما اگر پارگی آی سی ال مینیسک باشد در آن صورت ۵ الی ۷ ماه دور از مسابقات است.  

صدیقی درباره اینکه چه زمانی پای آسیب دیده پورقاز را عمل جراحی می‌کنند، گفت: این بازیکن چند جلسه فیزیوتراپی باید پشت سربگذراند تا التهاب زانویش برطرف شود و  بعد با جراحی که قرار است زانو این بازیکن را عمل کند در ارتباط خواهیم بود تا مراحل درمانی را پشت سربگذراند تا آماده عمل جراحی شود.  

پزشک تیم سپاهان درباره وضعیت سایر مصدومان این تیم اصفهانی گفت: محسن مسلمان و حامد بحیرایی سرماخوردگی شدید خوردند و تحت مداوا هستند و قلعه نویی باید نظر نهایی اش را برای بازی کردن این ۲ بازیکن اعلام کند. محمد ایران پوریان مصدومیت جزیی دارد که به صلاح نیست بازی کند. همچنین  سعید آقایی، محمد رضا حسینی و مرتضی منصوری تمرین کردند و وضعیشتان خوب است و اگر قلعه نویی صلاح بداند این بازیکنان می‌تواند بازی کنند.  

او درباره اینکه چرا امسال مصدومیت بازیکنان سپاهان زیاد شده است و اینکه قلعه نویی زمین نامناسب ورزشگاه نقش جهان را مقصر اصلی مصدومیت می‌داند، بیان کرد: مصدومیت جزیی از فوتبال است و نمی‌توانیم از این مسئله فرار کنیم. زمین ورزشگاه نقش جهان می‌تواند یکی از عوامل مصدومیت بازیکنان باشد و مسائل دیگر از جمله تغذیه هم می‌تواند تاثیرگذار باشد.  

صدیقی درباره اینکه بدنسازی نامناسب هم می‌تواند در مصدومیت بازیکنان سپاهان موثر باشد، گفت: من در این زمینه تخصص ندارم تا نظر بدهم و فقط بازیکنان را بعد از مصدومیت درمان می‌کنم.


بیشتر بخوانید: پارگی رباط صلیبی پورقاز هنوز تایید نشده است


انتهای پیام/  

اظهارات پزشک سپاهان درباره پارگی رباط صلیبی پورقاز 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار