زمین نامناسب ورزشگاه نقش جهان همچنان باعث آسیب دیدگی بازیکنان سپاهان می‌شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال سپاهان اصفهان مدتی است که با مصدومیت بازیکنانش مواجه است و قلعه نویی در هر بازی مجبور است که ترکیب تیمش را تغییر بدهد.

عزت اله پورقاز بازیکن سپاهان به تازگی به جمع مصدومان این تیم اصفهانی اضافه شد. این بازیکن در  بازی تیم سپاهان برابر تیم نساجی مازندران دچار آسیب دیدگی شد و برای گذراندن مراحل درمانی پای مصدومش به تهران می آید. 

البته گفته می شود مصدومیت پورقاز از ناحیه رباط پا حاد نیست و  ادامه فصل نوزدهم از دست نمی دهد اما او برای اطمینان بیشتر راهی تهران شده است تا بهبودی کامل را بدست آورد و قادر به همراهی تیمش در ادامه فصل باشد. 

علاوه بر این علیرضا نقی زاده با مصدومیت از ناحیه مینیسک مواجه شده و به احتمال زیاد تا پایان سال 1398 در دسترس امیرقلعه نویی نخواهد بود. 

 نقی زاده که در پنجره تابستانی برای تقویت بخش میانی سپاهان به اصفهان آمد، هنوز نتوانسته برای سپاهان در بازی های رسمی به میدان برود و   میزان دقیق مصدومیت جدیدش فردا مشخص می شود. 

به هر حال مصدومان سپاهان هر روز بیشتر از قبل می شوند و عزت اله پورقاز ، علیرضا نقی زاده ، سعید آقایی، مرتضی منصوری،  محمد رضا حسینی به علت آسیب دیدگی قادر به همراهی تیم خود در بازی های آینده  نیستند. محمد ایران پوریان و حامد بحیرایی هم از مدتها پیش مصدوم بودند و خیلی از بازی های لیگ را از دست دادند. 

مصدومیت های زیاد بازیکنان سپاهان  باعث اعتراض و نارضایتی  قلعه نویی شده است و او بیان کرده که زمین ورزشگاه نقش جهان  آن قدر ناهموار است که باعث آسیب دیدگی بازیکنان می شود و مسئولان سپاهان هم اقدامی در جهت بهبود شرایط این زین نکردند. 

البته مسعود تابش مدیرعامل سپاهان مدتی پیش اعلام کرد که تجهیزاتی برای ترمیم زمین ورزشگاه نقش جهان خریدند اما به علت مشکلاتی نمی توانند این تجهیزات وارد اصفهان کنند.

به هر حال تیم سپاهان که یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر فوتبال است مصدومیت های زیاد بازیکنانش در ادامه بازی ها برای این تیم اصفهانی دردسر ساز می شود و مدیران اصفهان باید چاره ای برای ترمیم زمین ورزشگاه نقش جهان  بیاندیشند تا بیش از این باعث مصدومیت بازیکنان سپاهان نشود. 


بیشتر بخوانید: زمان دوری بازیکن سپاهان از مستطیل سبز مشخص شد


انتهای پیام/ 

علت مصدومیت بازیکنان سپاهان مشخص شد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار