معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان در حاشیه نشست معاونان توسعه منابع ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان در حاشیه نشست معاونان توسعه منابع ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها گفت: این نشست با حضور معاونان سازمان اداری و استخدامی و ذی نفعان، جهت بررسی وضعیت مالی در سال ۹۸، اقدامات در حوزه ساختاری، منابع انسانی و مجموعه مشکلات مرتبط با این سه بخش برگزار شد.

او افزود: اقتصاد ورزش، حوزه تحول اداری، فناوری اطلاعات، جشنواره شهید رجایی، روند فعالیت و اقدامات ادارات کل در مقایسه با یکدیگر و موضوعات عمومی در حوزه ستادی و برش‌های استانی از جمله مباحثی است که در این نشست مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

وی با اشاره به تحقق ۱۰۰ میلیارد اعتبار جهت تکمیل ۴۲ پروژه در سال ۹۸ اظهار داشت: در حال حاضر ۴۳ درصد اعتبار پروژه‌ها تامین شده است. امیدواریم تا پایان سال بتوانیم پروژه‌ها را به اتمام برسانیم و با استفاده از ظرفیت ماده ۲۷ برای پروژه‌های بیشتری اقدام کنیم.

فرامرزیان با اشاره به ارائه کلیات در خصوص بودجه سال ۹۹ عنوان کرد: پس از ابلاغ بودجه سال ۹۹ برنامه بسیار جدی و خاصی را در مورد تفاوت‌های بودجه سال ۹۹ با سال‌های گذشته در اختیار مدیران کل ورزش و جوانان استان‌ها قرار می‌دهیم و روند فعالیت در بودجه سال ۹۹ با شیوه جدید و براساس الزامات قانون بودجه اعتبارات توزیع خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان یادآور شد: سعی کردیم برنامه ریزی‌ای جهت پرداخت ویژه برای فدراسیون‌هایی که احتمال کسب مدال در آن‌ها بیشتر است را داشته باشیم و به میزان برنامه‌هایی که ارائه می‌دهند مورد همراهی قرار گیرند.


بیشتر بخوانید: فرامرزیان: دخالتی در پرداخت قرارداد ویلموتس نداشتیم/ ۴۰ تا ۵۸ درصد به فدراسیون‌ها پرداختی داشته ایم


فرامرزیان در خصوص پرداخت حقوق به ورزشکارانی که کسب سهمیه کردند تصریح کرد: براساس مصوبه ستاد بازی‌ها قرار بر این شد که به ورزشکارانی که سهمیه المپیک کسب می‌کنند به مدت یک سال (ازتیرماه امسال تا تیرماه سال آینده) هر ماه مبلغ ۵ میلیون تومان به صورت حقوق از جانب وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک به صورت مشترک پرداخت خواهد شد. پرداخت حقوق ورزشکاران پارالمپیک براساس مکانیزم کمیته پارالمپیک انجام خواهد شد.

وی افزود: به تمامی فدراسیون‌ها اعلام کردیم که چنانچه سهمیه المپیک کسب شده به نام خود ورزشکار و یا مربوط به فدراسیون است اعلام کنند تا طی یک مکانیزم خاص حمایت‌های مالی لازم صورت گیرد.

فرامرزیان با اشاره به تعهدی که در خصوص پرداخت کمک به فدراسیون‌ها داشتند گفت: سعی کردیم برنامه ریزی‌ای جهت پرداخت ویژه برای فدراسیون‌هایی که احتمال کسب مدال در آن‌ها بیشتر است را داشته باشیم و به میزان برنامه‌هایی که ارائه می‌دهند مورد همراهی قرارگیرند تا ما شاهد افتخار آفرینی ورزشکاران خوبمان در المپیک ۲۰۲۰ باشیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از وزارت ورزش و جوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار