مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تنیس امروز (چهارشنبه) در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجمع عمومی فدراسیون تنیس امروز چهارشنبه ساعت ۱۴ به ریاست فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع در وزارت ورزش و جوانان و همچنین کیکاووس سعیدی سرپرست دبیر کلی کمیته ملی المپیک در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

مجمع عمومی فدراسیون تنیس برگزار شد

امروز علاوه بر برگزاری این مجمع مراسم تودیع شایسته که ۱۰ ماه به عنوان سرپرست در فدراسیون تنیس فعالیت می‌کرد نیز برگزار شد.

مجید شایسته سرپرست فدراسیون تنیس، خزانه‌دار و حسابرس فدراسیون در این خصوص توضیحاتی در مورد عملکرد تنیس در سال‌های ۹۶ و ۹۷ ارائه کردند.

در این مراسم همچنین روسای هیئت‌های استانی تنیس سراسر کشور حضور داشتند. همچنین حسام اسماعیل یزدی به عنوان نماینده بازیکنان در این مراسم حضور داشت.

شایسته در ابتدا در خصوص عملکرد تنیس در سال‌های گذشته گفت: تشکر ویژه از هیئت‌های استانی دارم. به جرات می‌توان گفت اگر همراهی آن‌ها در شرایط سخت کنونی اگر نبود الان اینجا نبودیم. اگر سخت افزار‌های تنیس کل کشور امروزه بیش از گذشته شده به دلیل حمایت و جدیت اعضای هیئت‌های استانی است. امیدوارم با روندی که داریم شاهد روز‌های خوبی باشیم و من می‌دانم که این اتفاق خواهد افتاد. میانگین سن بانوان تنیسور ملی پوش کشورمان زیر ۱۶ سال است یعنی کار بزرگی انجام شده و آن‌ها می‌توانند در مسابقات بزرگی، چون فدکاپ حضور پیدا کنند.

او گفت: همواره سعی کردیم تعداد علاقه‌مندان به تنیس، مسابقات و برگزاری رقابت‌ها را بیشتر کنیم و برنامه‌ای که داشتیم را به سرانجام برسانیم. اولین اقدام هم برگزاری دوره مربیگری بین المللی درجه یک در کشور خودمان است.

او گفت: در ۵ ماه اول سال ۱۰۰ دوره مسابقه برگزار شد، بدون اینکه پولی پرداخت شود، اما بعد از مدتی بخش خصوصی وارد شد و از نظر مالی به ما کمک کرد.

ژاله فرامرزیان نیز گفت: ورزش تنیس چه حرفه‌ای چه آماتوری جذاب و زیبا است. مسئولان تنیس افرادی هستند که با اعضای وزارت ورزش و جوانان هماهنگ هستند. با توجه به نشاط و علاقه‌ای که بین مردم در خصوص این رشته وجود دارد باید تلاش مسئولان برای عملکرد بهتر بیشتر شود. از تمام مسئولان تنیس بابت اقدامات صورت گرفته تشکر می‌کنم. برای تقویت بخش قهرمانی باید مدیریت جمعی صورت بگیرد چرا که منابع قابل توجهی وجود دارد و باید از استعداد‌های ارزشمندی که داریم بهره کافی ببریم.

او ادامه داد: نامه‌ای را در خصوص درآمد‌ها به وزارت امور خارجه فرستادیم و خواستیم تا درآمدزایی از راه بین المللی هم صورت پذیرد و منابع فدراسیون‌ها به طور کلی افزایش پیدا کند. علاوه بر این در خصوص اموال مردم باید امانت‌داری صورت و عملیات مالی باید به شیوه درست و بر خط در خدمت مردم قرار گیرد. امیدوارم با همراهی و کمک یکدیگر بتوانیم برای مردم موقعیتی خوب ایجاد کنیم تا به ورزش علاقه‌مند شوند.

فرامرزیان در خصوص بدهی‌های مالیاتی فدراسیون تنیس و بسته شدن حساب این فدراسیون عنوان کرد: به تفکیک هزینه‌ها بنابر ارز دولتی رویت نشده و خزانه دار باید کلیه هزینه‌ها را در مجمع ارائه دهد. در هر صورت برای این امر با وزارتی‌ها جلساتی برگزار کردند و در خصوص انسداد قطعی کلیه حساب‌ها رایزنی‌هایی صورت گرفت. در مورد مالیات‌های عملکردی الزاماتی هست و باید رای قطعی در اینباره صادر شود.

شایسته در خصوص اختلاف حساب‌های ایجاد شده با شرکت توسعه عنوان کرد: در شرکت توسعه مثلا یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان بابت قرارداد‌های ثبت شده است، در حالی که توافق انجام شده با شرکت‌های تبلیغاتی حدود ۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بوده و مابه التفاوت ۶۰۰ میلیونی ایجاد شده است. آن هم بر اساس قرارداد‌های غیر رسمی که با اماکن به ثبت رسمی نرسیده است. پس این مابه‌التفاوت در شرکت توسعه ثبت نشده است و ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان را در نظر می‌گیرد. آخرین باری که با شرکت توسعه نامه نگاری شده تیر ماه سال جاری است.

خزانه دار فدراسیون تنیس در خصوص کمک‌های دولتی و کمیته ملی المپیک عنوان کرد: حدود ۱۳ میلیارد و ۴۵۲ میلیون تومان از طرف خزانه داری دولتی، ۱ میلیارد و ۸۳۸ میلیون تومان از طرف کمیته ملی المپیک و ۳۵ هزار دلار نیز از طرف فدراسیون جهانی به حساب فدراسیون تنیس واریز شده است.

در ادامه شایسته از مزایده آکادمی تنیس استقلال خبر داد و گفت که امروز روز آخر مزایده بوده و به زودی این اتفاق رخ خواهد داد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون تنیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار