رئیس فدراسیون تنیس گفت: به مالیات ۵ و نیم میلیاردی که به تازگی برای فدارسیون تنیس در نظر گرفته شده است، اعتراض کردیم.

مجید شایسته رئیس فدراسیون تنیس در واکنش به مسدود شدن حساب فدراسیون و حساب بانکی شخصی اش به دلیل بدهی مالیاتی پنج و نیم میلیاردی فدراسیون تنیس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: سازمان مالیاتی برای فدراسیون تنیس پنج و نیم میلیارد تومان به مدت ۵ سال بسته که نباید اینگونه باشد، ما نسبت به این اتفاق اعتراض داریم. درخواست داریم اجرایی که صادر شده، به زودی متوقف شود و همکاری‌ها با وزرات اقتصاد و دارایی مبنی بر این مالیات صورت بگیرد و به اعتراض ما رسیدگی شود.

وی افزود: ما اعتراض را ارائه دادیم و منتظریم اتفاقات تازه‌ای در این رابطه بیافتاد. تا جایی که من می‌دانم  دژپسند وزیر امور اقتصاد و دارایی، تصمیمی را مبنی بر متوقف کردن اجرائیه‌ها صادر کرده و قرار است به زودی این مشکل در جلسه‌ای با مسئولان وزارت ورزش و جوانان حل و فصل شود.  

شایسته در مورد سایر فدراسیون‌های ورزشی که به علت بدهی مالیاتی حساب‌های بانکی شان مسدود شده بود واکنش نشان داد و گفت: اینکه تلفن‌های فدراسیون قطع شود، حساب‌های بانکی فدراسیون و یا حساب شخصی من به عنوان سرپرست فدراسیون تنیس بسته شود و  یا همچین مالیات‌هایی برای ما در نظر گرفته شود، این مشکل را حل نمی‌کند. مطمئنا این پول برای ورزش کشور هزینه شده و کمک‌های وزارت ورزش جوانان، حامیان مالی و کمیته ملی المپیک هم بوده است و این اتفاق برای ورزش کشور خوشایند نیست.  

وی ادامه داد: فدراسیون‌های ورزشی که برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰  تیم‌ها را اعزام می‌کنند شرایط بسیار خاصی دارند و طبیعتا دچار مشکل می‌شوند. امیدوارم با همکاری که میان ارکان دولت از جمله وزارت امور اقتصاد و دارایی، وزارت ورزش وجود دارد این مشکل به نحو مطلوبی برطرف شود.


بیشتر بخوانید:

کیمیایی: عدالت کاملا در انتخابات فدراسیون تنیس رعایت خواهد شد

دیدار رئیس کمیته داوران کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا با شهنازی


انتهای پیام/

اظهارات شایسته در خصوص مسدود شدن حساب بانکی شخصی اش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار