دبیر مجمع فدراسیون تنیس کشورمان گفت: از بین پنج کاندیدا، سه نفر تایید صلاحیت گرفتند.

سید کامیار کیمیایی دبیر مجمع فدراسیون تنیس کشورمان در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در دور اول ثبت نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون تنیس کشورمان، پنج نفر نام خودشان را ثبت کردند. بعد از تایید صلاحیت مدیریتی یعنی سوابقی که تایید می کند آن شخص می تواند ریاست فدراسیون را برعهده بگیرد یا خیر، سه نفر تایید شدند و نام 2 نفر از این کاندیدا ها خط خورد.

او در ادامه افزود: ایرج رحمانی، مجید شایسته و عبدالرضا آریان فر سه نامزد نهایی برای سکان داری ریاست فدراسیون تنیس هستند. ما باید تا 19 آبان انتخابات را برگزار می کردیم اما با توجه به مشکلاتی در فدراسیون تنیس داشتیم و باید منتظر می ماندیم تا تایید صلاحیت کاندیدهای ریاست فدراسیون از وزارت ورزش و جوانان می آمد یک مقدار تاریخ عقب افتاده است و بین تاریخ های 16 تا 20 آذرماه 97 انتخابات برگزار خواهد شد.

کیمیایی در خصوص ریاست مجید شایسته در فدراسیون تنیس تصریح کرد: حکم ریاست مجید شایسته تا تاریخ 19 آبان ماه بوده است اما طبق دستور العملی که مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان اعلام کرده اند افرادی که رئیس فدراسیون هستند و هیچ مشکل قانونی مانند: بازنشستگی و... را ندارند اگر تا زمان به اتمام رسیدن ریاستشان در فدراسیون ها انتخابات برگزار نگردد تا زمان برگزاری انتخابات می توانند در پست خودشان بمانند و مشکلی در این باره نخواهند داشت. و به همین دلیل مجید شایسته هیچ مشکل قاونی نداشته است و به همین دلیل وزارت ورزش و جوانان سرپرست برای فدراسیون تنیس تا زمان برگزاری انتخابات تعیین نکرد. و انشاالله طی جلساتی با محمد رضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان انتخابات را برگزار خواهیم کرد.

از سوی وزارت ورزش و جوانان بنده به عنوان دبیر مجمع عمومی فدراسیون تنیس تا زمانی برگزاری انتخابات، منصوب شده ام که مراحل انتخابات را به همراه معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای پیگیری خواهم کرد تا بتوانیم این انتخابات را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.

او در ادامه افزود: عدالت کاملا در انتخابات فدراسیون رعایت خواهد شد و این طور نیست که شایسته چون رئیس فعلی فدراسیون است و انتخابات هم در مجمع فدراسیون تنیس برگزار می شود این شخص به ناحق رای بیاورد. من به عنوان دبیر مجمع، طبق ضوابط و مقررات وزارت ورزش اقدام خواهم کرد و تمامی این مقررات همان طور که گفتم طبق قوانین وزارت ورزش و جوانان است و در مجمع هر کس که بتواند برنامه های بهتری را ارئه دهد باتوجه به اینکه وزیر یا معاون وزیر، رئیس کمیته المپیک یا دبیر کمیته المپیک در آنجا حضور دارند و سایر اعضای مجمع که شامل روسای هیات های تنیس استان ها و سرپرست داوران و... می باشند، انتخابات برگزار می گردد و مطمئن باشید ما کاملا بی طرفانه این کار را به بهترین شکل ممکن انجام خواهیم داد و هر کس که رای بیاورد به عنوان رئیس جدید فدراسیون تنیس انتخاب خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

نامزد‌های نهایی و تاریخ برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون تنیس مشخص شدند

شایسته: به اشتباه نامم را در لیست بازنشستگان قرار دادند/ موی سفیدم را دیدند فکر کردند بازنشسته‌ام

تیم تنیس درنا کرج جام قهرمانی را در خانه حفظ کرد


انتهای پیام/

اظهارات دبیر مجمع فدراسیون تنیس در خصوص برگزاری انتخابات این فدراسیون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.