رئیس کل دادگستری خراسان رضوی مطرح کرد؛

شرایط خوب برای سهامداران پدیده/اولویت استان حمایت از فعالیت‌های اقتصادی است

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: طبق گزارش‌های دریافتی، بیش از آنچه که تصور می‌کردیم شرایط خوبی به نفع سهامداران در حال رقم خوردن است.

شرایط خوب برای سهامداران پدیده/اولویت استان حمایت از فعالیت‌های اقتصادی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  غلامعلی صادقی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که با حضور واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری در استانداری برگزار شد، گفت: امروز با محوریت استاندار و نماینده، ولی فقیه، هماهنگی خوبی را نسبت به گذشته در خراسان رضوی شاهد هستیم.

او با اشاره به اینکه همه ادارات استان و سازمان‌ها در شکل‌گیری این هماهنگی نقش‌آفرین هستند، تصریح کرد: اولویت خراسان رضوی حمایت از فعالیت‌های اقتصادی است.

رئیس دادگستری خراسان رضوی گفت: طی این فرآیند سرمایه‌گذاران تاکنون به خوبی از شرایط استقبال کرده‌اند، از طرفی ضمن همکاری سازنده ادارات و سازمان‌ها، مردم شرایط امروز استان را خوب درک کرده‌اند.

صادقی  با اشاره به شرایط مطلوب گروه شرکت‌های پدیده، افزود: بحث پیرامون پدیده را که یک مشکل کشوری بود بدون هیچ گونه استفاده از منابع دولتی حل کردیم، به همین منظور با تاکید ریاست قوه رای پرونده صادر شد و با همدلی امروز در استان امیدواریم قدم خوبی برای سهامداران این مجموعه برداشته شود.

او با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: همه گروه‌ها و احزاب اگر بخواهند با محوریت انقلاب، رهبری و مردم فعالیت کنند، ما آن‌ها را حمایت می‌کنیم و فضا در اختیارشان قرار می‌دهیم؛ از آن طرف اجازه نمی‌دهیم کسی بخواهد جوسازی کند و با شیطنت آرامش استان را مخدوش کند.
 
انتهای پیام// ز.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.