معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: ۱۱۲۵ تفاهمنامه سرمایه گذاری به ارزش ۱۲۸ هزار میلیارد تومان در استان به امضاء رسید.

امضاء ۱۱۲۵ تفاهمنامه سرمایه گذاری در خراسان رضویعلی رسولیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: اگر همه به این جمع بندی برسیم که کارآفرینی عبادت و کارآفرین عابد است، اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد، ولی متاسفانه مجموعه اقدامات مسئولان نتوانسته فرایند کارآفرینی را تسهیل کند و کارآفرینی در کشورما دچار بروکراسی پیچیده‌ای است که نیازمند اصلاح سریع و جدی است.

او افزود: برای اینکه کارآفرین مورد توجه و احترام همگان باشد، مثلث اقتصادی نقش مهمی ایفا می‌کند که در راس آن معین اقتصادی است و همه مسئولان استانی، برآن صحه گذاشتند و از آن حمایت کردند.

رسولیان ادامه داد: در بدو امر هیچکس باور نمی‌کرد که در خراسان ۱۲۰ شرکت، معین اقتصادی شوند و محور توسعه روستا‌ها را قبول کنند، اما خوشبختانه افراد زیادی اعلام آمادگی کردند و هنوز هم متقاصیان بسیاری وجود دارند.

او گفت: در شهرستان‌ها اعلام شد هرکسی که می‌خواهد سرمایه گذاری کند، همه ارگان‌ها و مسئولان آن را حمایت کنند و رییس دادگستری، امام جمعه و نماینده مجلس امضا کند و این اتفاق در کشور بی نظیر است، چون بالغ بر ۱۰۰۰ تفاهم نامه سرمایه گذاری امضا شد.

رسولیان ادامه داد: تاکنون ۱۱۲۵ تفاهمنامه سرمایه گذاری به ارزش ۱۲۸ هزار میلیارد تومان با این رویکرد در استان به امضا رسیده که این کار و حمایت همه جانبه از سرمایه گذار در کشور بی نظیر بوده است که قطعا این آمار افزایش خواهد یافت.
 
انتهای پیام//ف.ح
 
 

استقبال از سرمایه گذاری در خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.