آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه ائمه جمعه باید با مردم ارتباط دوسویه داشته باشند گفت: مردم از اساسی‌ترین و اصلی‌ترین ارکان نمازجمعه محسوب می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در جمع مسئولان روابط عمومی ستاد اقامه نماز جمعه استان سمنان گفت: نماز جمعه یکی از برکات و دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی ایران است.

او با اشاره به ارکان نماز جمعه که شامل امام‌جمعه، مردم و ستاد‌های نماز جمعه است گفت: مردم از اساسی‌ترین و اصلی‌ترین ارکان نماز جمعه محسوب می‌شوند.

آیت‌الله شاهچراغی گفت: نماز جمعه پایگاهی عبادی و سیاسی است که در آن مردم نسبت به مسائل روز جامعه آشنا می‌شوند و از این حیث دارای اهمیت و جایگاه خاص و ویژه‌ای است که باید موردتوجه همگان قرار گیرد.

نماینده، ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه این مردم هستند که صف‌های نماز جمعه را به هم فشرده، باشکوه و مستحکم می‌کنند افزود: سمنان از جمله استان‌هایی است که مردم حضوری پرشور در آیین نماز جمعه دارند و این روند باید تداوم داشته و روزبه‌روز تقویت شود.

او با اشاره به فعالیت ستاد‌های اقامه نماز جمعه عنوان کرد: دومین رکن برپایی نماز جمعه همین ستاد‌های اقامه نماز جمعه هستند که با همت و تلاش و عشقی و علاقه‌ای خاص در این راه مشغول خدمت گذاری هستند.

نماینده، ولی فقیه در استان سمنان خطاب به مسئولان روابط عمومی ستاد اقامه نماز جمعه گفت: رسالت شما بسیار خطیر است و از جمله آن برقراری ارتباط دوسویه بین امام‌جمعه و مردم است.

امام جمعه سمنان گفت: باید نظرات و انتقادات و پیشنهادات مردم را در مورد روند برگزاری نماز جمعه جویا شد و آن‌ها را عملیاتی کرد.

انتهای پیام / ر

ائمه جمعه با مردم ارتباط دوسویه داشته باشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.