آیت الله شاهچراغی گفت : ملت با بصیرت ایران اثبات کردند علیرغم همه مشکلات پای انقلاب و ارزش‌های خود ایستاده و توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی امام جمعه سمنان در خطبه‌های نماز جمعه ۸ آذرماه ۹۸ در سمنان بابیان اینکه مردم در تنگنا‌های اقتصادی و مشکلات بسیاری هستند و اعتراض به گرانی بنزین حق آن‌ها است گفت: البته باید مراقب بود تا دشمن از این موضوع به نفع خود بهره‌برداری نکند لذا می‌بایست جلوی سو استفاده دشمن از موج‌سواری بر اعتراضات گرفته شود.

او بابیان اینکه عده‌ای با نیت و قصد سقوط نظام اعتراضات را به اغتشاش کشاندند، افزود: ملت با بصیرت و آگاه ایران اثبات کردند علیرغم همه مشکلات پای انقلاب و ارزش‌های خود ایستاده و این‌گونه توطئه‌ها را خنثی می‌کنند لذا راهپیمایی که این هفته برگزار شد دشمن را از رسیدن به اهداف خود ناامید کرد.

امام جمعه سمنان تصریح کرد: هدف دشمنان از کینه‌توزی‌های اخیر ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی بود، اما مردم با راهپیمایی بزرگ نشان دادند که در خط ولایت حرکت می‌کنند.

آیت الله شاهچراغی اضافه کرد: دشمنان درصدد آشوب در جامعه ایران بودند و این توطئه‌ها را در کشور عراق هم می‌خواهند انجام دهند که این پلیدی‌ها راه به جایی نخواهد برد.

امام‌جمعه سمنان بابیان اینکه ثبت‌نام انتخابات مجلس دهم آذرماه امسال آغاز می‌شود، ابراز داشت: گزینش افراد کارآمد و لایق می‌تواند به پیشبرد اهداف انقلاب کمک کند لذا در برابر دشمنی که هیچ زمان از مکر او در امان نبودیم باید مجلس و افراد مقاوم حضور مؤثر داشته باشند.

او در ادامه با بیان اینکه تقوا میوه دین و اسلام است و انسان باتقوا اسیر نفس شیطانی نیست افزود: عمل و رفتار انسان‌ها باید خالصانه و برای خدا باشد.

آیت الله شاهچراغی ادامه داد: اگر اطاعت خدا و پیامبر اکرم (ص) در جامعه اسلامی به معنی واقعی نهادینه شود، پیروزی نزدیک خواهد بود.

انتهای پیام / ر

جزئیات خطبه‌های نماز جمعه ۸ آذرماه ۹۸ در سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار