امامان جمعه استان سمنان از طرح مدیریت مصرف سوخت با توجه به رهنمودهای رهبر در کشور حمایت می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمدحسن پیرچه مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان سمنان گفت: امامان جمعه در این استان از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت با توجه به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب در کشور حمایت می‌کنند.

او افزود: رهبرمعظم انقلاب در ارتباط با اهمیت مدیریت مصرف سوخت مطالب ارزنده‌ای را بیان فرمودند که امامان جمعه در سمنان با تکیه بر این رهنمود‌ها از اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین در کشور حمایت می‌کنند.

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان سمنان ابراز داشت: در نماز جمعه در ارتباط با اهمیت مدیریت مصرف سوخت و سهمیه‌بندی بنزین به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود و دولت در کنار اجرای این طرح برای رفع مشکلات معیشتی مردم اقدام کند.

محمد حسن پیرچه بیان کرد: با تذکر ارزشمند رهبر معظم انقلاب در ارتباط با افزایش قیمت بنزین، مردم مسیر خود را افراد سودجو جدا کردند و با توجه به امنیت و آسایش مردم مطالبه‌های خود را به دولت اطلاع‌رسانی کردند.

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان سمنان تصریح کرد: ائمه‌جمعه در کنار مردم هستند و با تکیه بر رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب می‌توان برای توسعه و اقتدار کشور تلاش کرد.

او گفت: دولت با نظارت بر واحد‌های صنفی از افزایش قیمت برخی کالا‌ها در بازار جلوگیری کند.

براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا از روز بیست و چهارم آبان ۹۸، قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای هر لیتر ۱۵ هزار ریال، قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه‌ای هر لیتر ۳۰ هزار ریال و بنزین سوپر هر لیتر ۳۵ هزار ریال محاسبه می‌شود.

بر اساس مصوبه این شورا سهمیه سوخت خودرو‌هایی که در کارت ماشین دوگانه سوز قید شده ۳۰ لیتر درماه، خودرو‌های تک سوز ۶۰ لیتر درماه است و خودرو‌های مربوط به دستگاه‌های اجرایی بدون سهمیه و باقیمت آزاد محاسبه می‌شود.

انتهای پیام / م

دولت با نظارت بر واحد‌های صنفی از افزایش قیمت برخی کالا‌ها در بازار جلوگیری کند

برچسب ها: بنزین ، اخبار سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.