نماینده ولی فقیه در استان سمنان بر ضرورت نام نویسی افراد نخبه ، کاردان و دلسوز مردم تاکید کرد و گفت: مسئولین جلوی تخلفات انتخابات مجلس شورای اسلامی را بگیرند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: افرادی در انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام آمادگی کنند که به معنای واقعی برای رفع مشکلات مردم دغدغه داشته باشند و برای به دست آوردن قدرت سیاسی و خودنمایی در انتخابات شرکت نکرده باشند.

او افزود: البته شخصیت‌های شایسته، باتقوا و کاردان در استان سمنان برای خدمت به مردم با شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کم نیستند و این افراد با بررسی تمامی جوانب در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نامزد شوند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان ادامه داد: هزینه‌های میلیاردی در انتخابات، مانع انتخاب افراد صالح از سوی مردم می‌شود و مسئولان مربوط جلوی تخلف را در کارزار یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بگیرند.

شاهچراغی اضافه کرد: خرید و فروش رای توهین به شعور مردم است و نباید با پرداخت وجه نگرش‌ها را نسبت به انتخاب نامزد‌های اصلح تغییر داد.

او ابراز داشت: مشارکت مردم استان سمنان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همانند دوره‌های گذشته پرشور پیش‌بینی می‌شود.

استان سمنان چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان سمنان چهار حوزه انتخابیه اصلی در فرمانداری و ۱۱ حوزه انتخابیه فرعی در بخشداری‌های استان برپا می‌شود.

انتهای پیام / م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.