معمولا در زمستان‌ها که هوا سرد است، انتخاب گزینه برای گذراندن یک روز تعطیل محدود باشد در این مطلب برای گذراندن یک روز تعطیل زمستانی دو پیشنهاد داریم.

دو پیشنهاد برای تعطیلات آخر هفته/ در کنار کودکان، نوستالژی بازی کنیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  تو این روز‌های سرد و آلوده نمی‌توان کودکان را به پارک و فضا‌های باز برد، اما می‌توانید آن‌ها را به دیدن یک تئاتر خوب ببرید تئاتری که تماشایش خاطرات کودکی را نیز برای شما زنده خواهد کرد.

یکی دو هفته‌ای است که نمایش «حسنی نگو یه دسته گل» در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مشهد روی صحنه می‌رود.

شما می‌توانید بلیت این نمایش را به قیمت ۱۰ هزار تومان از سایت مشهد گیشه خریداری کنید و برای تماشای آن به کانون پرورش فکری واقع در فلسطین ۲۶ پلاک ۳۱ بروید.
 



پرنده نگری در هوای زمستانی

 

برای دیدن پرنده‌ها می‌توانید به کال سنگ بست فریمان بروید. برای رسیدن به این منطقه، در مسیر شهرستان فریمان، از بهشت رضا (ع)، تپه سلام و جیم آباد که بگذرید، ۳۸ کیلومتر دیگر را هم که طی کنید می‌رسید به منطقه سنگ بست و کال سنگ بست می‌رسید.
 
داخل این کال آشیانه پرنده‌های مختلفی مثل جغد، کبوتر چاهی، کلاغ زاغی و انواع دیگر گنجشک سانان وجود دارد. اگر تصمیم به رفتن گرفتید، از بین محلی‌ها یک راهنما با خود ببرید و حتما به این نکته توجه داشته باشید که شرط تماشای پرندگان سکوت است.


انتهای پیام//م. م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.