مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: امسال ۳۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه از طریق صندوق امداد ولایت به مددجویان و نیازمندان پرداخت‌شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی گفت: این تسهیلات در قالب وام اشتغال‌زایی و توانمندسازی، کارگشایی، تعمیر و ساخت مسکن شهری و روستایی، ودیعه مسکن و سیل به مددجویان و نیازمندان پرداخت‌شده است.

الهی راد افزود: وام‌های اشتغال‌زایی و توانمندسازی مددجویان تا سقف ۳۰ میلیون تومان، وام تعمیر و ساخت مسکن شهری و روستایی برای نیازمندان و مددجویان تا سقف ۱۵ میلیون تومان و هم‌چنین وام کارگشایی تا سقف ۵ میلیون تومان و تسهیلات سیل نیز تا سقف دو میلیون تومان با ضمانت آسان به متقاضیان با اقساط ۵۰ ماهه پرداخت می‌شود.

او خاطرنشان کرد: امسال بیش از هفت هزار نفر از مددجویان و نیازمندان از تسهیلات قرض‌الحسنه صندوق امداد ولایت بهره‌مند شدند.

او گفت: امسال بیش از پنج هزار وام کارگشایی،۳۷۰ وام اشتغال‌زایی،۷۰۳ وام مسکن و همچنین حدود هزار مورد تسهیلات سیل نیز از این صندوق به نیازمندان پرداخت‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بیان کرد: صندوق امداد ولایت نمونه بارز بانکداری اسلامی بوده و با توجه به تأکید مقام معظم رهبری و اقدامات انجام‌یافته این صندوق به‌عنوان یک مبنای بانکداری اسلامی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ ر

پرداخت ۳۲ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه از صندوق امداد ولایت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.