مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از ارائه بسته تشویقی به مؤسسات کاریابی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه یکی از فعالیت‌های حوزه اشتغال بهره‌مندی از خدمات کاریابی، حمایت و تعامل با کارفرمایان است، افزود: این نهاد به‌منظور توانمندسازی مددجویان و ایجاد شغل برای آن‌ها به مؤسسات کاریابی بسته‌های تشویقی ارائه می‌دهد.

او افزود: درازای به‌کارگیری هر مددجوی کمیته امداد؛ توسط مؤسسات کاریابی، ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به‌عنوان بسته تشویقی به این مؤسسات پرداخت می‌شود.

او بابیان اینکه هر کارفرما می‌تواند تا سقف ۵ نفر از مددجویان این نهاد را به کار گیرد و از این تسهیلات بهره‌مند شود، خاطرنشان کرد: همچنین بسته تشویقی کاریابی به‌منظور ایجاد انگیزه در کارفرمایان، جهت به‌کارگیری مددجویان از طریق پرداخت ۱۰۰ درصد حق بیمه سهم کارفرما طی دو سال تا سقف ۲۳ درصد حداقل حقوق و دستمزد مصوب شورای عالی کار ارائه می‌شود.

الهی راد در پایان ابراز امیدواری کرد که با تعامل و همکاری خوب و گسترده‌تر کارفرمایان و مؤسسات کاریابی، بتوان فرصت‌های شغلی مناسبی را برای مددجویان مستعد کار تحت حمایت این نهاد، فراهم کرد.

انتهای پیام/ه

کمیته امداد خراسان شمالی به مؤسسات کاریابی بسته تشویقی ارائه می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.