فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه امنیت انتخابات کاملا برقرار است، گفت: از همه مردم انتظار می‌رود افراد سالم و توانمند را برای مجلس انتخاب کنند.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، سردار سیدصادق حسینی در نشست هم‌اندیشی مشارکت حداکثری در انتخابات که با حضور مسئولان ارشد، ائمه جمعه، نمایندگان احزاب و گروه‌های سیاسی در سالن جلسات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در این شهر برگزار شد، اظهار داشت: باید در این برهه حساس وحدت و یکدلی در کشور حفظ شود.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران همواره با بصیرت و همت مردم در بحران‌های مختلف، جنگ و اتفاقات اخیر دشمنان و ضدانقلاب را وادار به شکست کرده‌اند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: مردم علی‌رغم کمبودها، مشکلات، گرانی و تحریم‌ها پشتیبانی از نظام را انتخاب کرده و در اغتشاشات اخیر نیز صف خود را از آشوبگران جدا کردند.

وی با تاکید بر ضرورت برگزاری انتخابات باشکوه و رقابت سالم گفت: همه با هم با وحدت، انسجام، یکپارچگی و همدلی در این صحنه بزرگ شرکت می‌کنیم تا باردیگر نشان دهیم پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده‌ایم و اجازه شیطنت به هیچ کس نمی‌دهیم.

سردار حسینی با بیان اینکه امنیت انتخابات کاملا برقرار است، تاکید کرد: از همه مردم انتظار می‌رود افراد سالم و توانمند را برای مجلس انتخاب کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.