معاون سیاسی فرماندار تهران گفت: امروز ٣۴٢ داوطلب برای انتخاب مجلس، اقدام به ثبت نام کردند.

ثبت نام ٣۴٢داوطلب در روز چهارم ثبت نام انتخابات مجلسبه گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نظام ملکشاهی معاون سیاسی فرماندار و دبیر هیئت اجرایی انتخابات حوزه تهران در جمع خبرنگاران گفت: در حوزه انتخابیه تهران کل آمار داوطلبین در پایان این چهر روز و در مجموع ١١٠٠ نفر بودند که مدارک خود را ارائه دادند.

او افزود: از این آمار ٢۵ درصد بانوان و ٧۵ درصد مرد بودند.

ملکشاهی درباره آمار ثبت نامی در روز چهارم، توضیح داد: ٣۴٢ مراجعه کننده داشتیم که ١۶ درصد بانوان و ٨۴ درصد مرد و ٢ نفر اقلیت دینی داشتیم؛ در حوزه انتخابیه تهران امروز هیئت اجرایی اقلیت‌های دینی تشکیل شد.

ملکشاهی با اشاره به تحصیلات داوطلبان تصریح کرد: تحصیلات این عزیزان ۵٧ نفر دکتری، ٢٣٩ فوق لیسانس، ١٨ حوزوی و ١١ نفر هم لیسانس داشتند؛ امروز ١٧ و نیم درصد هم جانبازان ثبت نام کردند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار تهران ادامه داد: پیرترین و جوانترین داوطلبان این دوره از انتخابات تا کنون ٣٠ و ٧٣ سال بوده اند.

او در پایان با اشاره به مشکلات عمده ثبت نامی‌ها گفت از روز اول بحث مدارک تحصیلی مطرح بود، زیرا اصل مدرک را به همراه نداشتند؛ کسانی که اصل مدرک را ندارند باید تاییدیه داشته باشند؛ همچنین بحث دیگر کارت ملی است، کسانی که کارت ملی هوشمند به همراه ندارند باید برگه ثبت نام ثبت احوال را داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار