نماینده سابق مجلس گفت: در تلاش هستم تا لیستی که مقبولیت مردمی دارد، نام ما را در خود جای دهد؛ علاقه داشته و تلاش می‌کنم تا در لیست اصولگرایان باشم.

مایلم در لیست اصولگرایان باشمبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عزت‌الله اکبری تالار پشتی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی بعدازظهر امروز (چهارشنبه) چهارمین روز از انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، با حضور در سایت فرمانداری تهران واقع در مصلی تهران ثبت نام کرد.

او در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا در لیستی قرار خواهد گرفت یا خیر، توضیح داد: در تلاش هستم تا لیستی که مقبولیت مردمی دارد، نام ما را در خود جای دهد؛ علاقه داشته و تلاش می‌کنم تا در لیست اصولگرایان باشم.

اکبری درباره عملکرد مجلس دهم تصریح کرد: مجلس فعلی اقداماتی را انجام داده که بعضاً مثبت بوده، ولی باید در کل بگویم که عملکرد آن در بخش سیاست خارجی، اقتصادی و صنعتی ضعیف بوده است.

نماینده مجلس پنجم و هشتم در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی درباره شفافیت مالی ستاد‌های انتخاباتی و آرای نمایندگان گفت: باید بگویم که شفافیت یکی از لازمه‌های انتخابات است، چه در بحث مالی ستاد‌های انتخاباتی و چه در بحث رأی نمایندگان در خود مجلس؛ این موضوع که نماینده‌ای به‌عنوان منتخب ملت رأی خود را پنهان کند، پذیرفتنی نیست و مطابق قانون جلسات مجلس باید از رادیو پخش شود که این موضوع خود نشان دهنده لزوم شفافیت است. اگر گاهی به فراخور شرایط جلساتی غیرعلنی و یا در کمیسیون برگزار می‌شود، موضوعی جداگانه است، ولی در کل مشروح جلسات و رأی نمایندگان باید شفاف باشد.

رئیس اسبق کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در مورد شرکت مردم در انتخابات با توجه به شرایط مالی جاری اظهار کرد: مردم همیشه نشان داده‌اند که در کنار نظام و انقلاب هستند و این بار نیز همین‌گونه رفتار می‌کنند.

اکبری در پایان و در پاسخ به سوالی در مورد تراز مجلس آینده تصریح کرد: مجلس باید محلی برای تفکر و حل کردن مشکلات باشد؛ افرادی که تجربه و دانش دارند باید در این شرایط به مجلس راه پیدا کنند تا بتوانند گره از مشکلات کشور باز کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار