معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: رعایت مُر قانون از طرف مجریان و برگزارکنندگان انتخابات و داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای برگزاری انتخاباتی در تراز جمهوری اسلامی الزامی است.

رعایت قانون در اجرای انتخابات الزامی استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مجید خورشیدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در آئین افتتاح ستاد انتخابات استان بوشهر بیان کرد: داوطلبان ورود به عرصه انتخابات با رعایت قانون باید مراحل انتخابات را پشت سر بگذارند و در زمان و مهلت قانونی تعیین شده برای انجام فعالیت‌های تبلیغاتی خود اقدام کنند.

او افزود:  همه دست‌اندارکاران امر انتخابات برای برگزاری سالم، قانونمند و پرشورکه زیبنده مردم و نظام جمهوری اسلامی است، تلاش می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تاکید کرد: بی‌طرفی، امین دانستن و امانت‌داری در عرصه انتخابات باید به نظر مردم اثبات شود و ما مسئولان باید با عملکردمان و نه در بیان سلامت انتخابات را ثابت کنیم.

خورشیدی ادامه داد: رعایت اصل بی‌طرفی باید سرلوحه کار همه دست‌اندرکاران امر انتخابات از جمله ناظران و مجریان باشد.

او افزود: کار انتخابات از مدت‌ها قبل آغاز شده‌است و امروز همزمان با چهارمین روز ثبت‌نام داوطلبان شور و شوقی بهتر از گذشته در مراکز حوزه‌های انتخابیه استان وجود دارد به نحوی که تعداد بیشتری از داوطلبان در این مدت نسبت به دوره‌های گذشته شرکت کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: حضور پرشور داوطلبان در مراکز حوزه‌های انتخابیه استان بوشهر در عرصه انتخابات بیانگر مشارکت فعال‌تر جامعه در فرایند است.

خورشیدی گفت: تلاش اعضای هیات‌های اجرایی و نظارت برای هرچه بهتر برگزار کردن انتخابات است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.