به مناسبت هفته پژوهش و فناوری، سلسله جلسات سخنرانی علمی توسط اساتید دانشکده مهندسی کامپیوتر و صنایع با همکاری انجمن‌های علمی دانشکده برگزار می‌شود.

 اسماعیلی معاون پژوهشی دانشکده مهندسی صنایع و کامپیوتر دانشگاه صنعتی بیرجند  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،گفت: به مناسبت هفته پژوهش و فناوری، پانزده جلسه سخنرانی علمی از سوی اعضای هیأت علمی دانشکده مهندسی کامپیوتر و صنایع به مدت سه هفته از تاریخ ۹ الی ۲۷ آذرماه در محل این دانشکده برگزار می‌شود.

او  افزود: برنامه سخنرانی اعضاء هیأت علمی این دانشکده در کل روز‌های هفته و در بازه زمانی ۱۲ تا ۱۴ در محل دانشکده مهندسی کامپیوتر و صنایع برنامه‌ریزی شده و بر این اساس مجموعاً ۱۱ نفر از اساتید این دانشکده در برگزاری سخنرانی‌ها مشارکت می‌کنند.

همچنین سخنرانی با موضوع تحلیلگری بازار سرمایه توسط آقای دکتر هداوندی، استادیار گروه مهندسی صنایع در تاریخ ۱۹ آذرماه در محل آمفی‌تئاتر دانشگاه برگزار خواهد شد.

معاونت پژوهشی دانشکده مهندسی کامپیوتر و صنایع در انتها از اعضای هیأت علمی دانشگاه، کارکنان و دانشجویان عزیز برای شرکت در سخنرانی‌های فوق دعوت به‌عمل آوردند.

همچنین ایشان تاکید کردند برای دانشجویان شرکت کننده در این سخنرانی‌ها گواهی حضور صادر خواهد شد.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار