استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: معلولان در کارگروه اشتغال و کارآفرینی نماینده داشته باشند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری از انتخاب دو نفر از جامعه معلول به عنوان نماینده و مشاور در کارگروه اشتغال و کارآفرینی استان خبر داد و افزود: نمایندگان جامعه معلولان در کارگروه اشتغال عضو می‌شوند.

او اضافه کرد: معلولان با توانمندی خود در همه عرصه‌ها از جمله علمی، اقتصادی و اجتماعی و با موفقیت‌هایی که کسب کرده اند، به همه ثابت کرده اند که می‌توانند در جامعه حضور موفقی داشته باشند.

عباسی گفت: ایجاد اشتغال به عنوان یکی از معضلات اصلی در استان و یکی از خواسته‌ها و دغدغه‌های جامعه هدف بهزیستی است که با انتخاب دو نماینده از جامعه هدف بهزیستی به عنوان مشاور استاندار در امور معلولان، می‌توان برای رفع این مشکل بیشتر برنامه ریزی کرد.

او ادامه داد: باید برای توانمند سازی این قشر که دارای یکسری محدودیت‌ها هستند، تلاش بیشتری انجام داد.

عباسی از اعلام آمادگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برای پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به منظور حمایت از اشتغال معلولان خبر داد و افزود: هیچ گونه محدودیت در پرداخت تسهیلات برای این قشر وجود ندارد.

او با تأکید بر اجرای طرح مناسب سازی اماکن عمومی برای جامعه هدف گفت: مناسب سازی اماکن عمومی در استان به خوبی مورد توجه قرار گرفته و باید با همین تلاش و جدیت در رفع مشکلات معلولان گام برداشت.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: استانداری ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار