در مراسمی از کتاب دریای حماسه با موضوع نقش نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، دریادار دوم آریا شفقت رودسری، فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقر العلوم (ع) رشت گفت: کتاب دریای حماسه با موضوع نقش نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ۸ سال دوران دفاع مقدس در رشت رونمایی شد.

او، با بیان اینکه نویسندگان، سربازان انقلاب اسلامی در جبهه جنگ نرم هستند، افزود: نویسندگان و مولفان برای شناسایی و معرفی هر چه بیشتر مقام شامخ شهدا، می‌توانند ایثارگری‌ها و ایستادگی رزمندگان و شهدا در پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی را به رشته تحریر درآورند، تا این بصیرت و جانفشانی در قبال امنیت جامعه الگویی برای نسل جوان باشد.

فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقر العلوم (ع) رشت گفت: برای اینکه بتوانیم نسل جوان را با فعالیت و رشادت‌های رزمندگان و شهدا در ۸ سال دوران دفاع مقدس آشنا کنیم باید فرهنگ مطالعه وزندگی نامه شهیدان و جانبازان را به صورت انتشار کتاب و منابع مکتوب بیشتر انتشار دهیم.

محمد رضا بینش برهمند، نویسنده کتاب دریای حماسه هم در این مراسم گفت: کتاب دریای حماسه که نقش نیروی دریای ارتش در ۸ سال دوران دفاع مقدس را بیان می‌کند در ۱۹۰ صفحه به مدت ۸ ماه تالیف شده است.

او، با بیان اینکه کتاب دریای حماسه یکصد و دهمین کتابش است، افزود: این کتاب در ۲ هزار نسخه تیراژ می‌یابد و تا پایان سال از ۸ جلد دیگر از کتاب‌های او با عنوان شهدای مدافع حرم گیلان و شهدای استان بوشهر رونمایی می‌شود.

 

انتهای پیام/م.ع

کتاب دریای حماسه با موضوع نقش نیروی دریایی در دوران دفاع مقدس در رشت رونمایی شد

برچسب ها: نیروی دریایی ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.