فرمانده دانشکده موشکی دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه گفت: در طول انقلاب تفکر بسیجی باعث پیشرفت‌های بسیار زیادی در حوزه‌های مختلف شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سردار کامجو، فرمانده دانشکده موشکی دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه امروز در تجمع ۵ هزار نفری بسیجیان رشت با اشاره به روند شکل گیری بسیج و ایجاد ارتش ۲۰ میلیونی گفت: بسیج پدیده‌ای بی‌نظیر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و در طول انقلاب تفکر بسیجی باعث پیشرفت‌های بسیار زیادی در حوزه علمی، نظامی و دیگر عرصه‌ها شده است.

او افزود: بسیجیان در خنثی سازی فتنه‌ها همواره نقش کلیدی را در برهه‌های مختلف تاریخ ۴۰ ساله انقلاب داشته‌اند.

فرمانده دانشکده موشکی دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه، با اشاره به بصیرت با مردم گیلان در فتنه اخیر، گفت: مردم ولایتمدار گیلان در حوادث هفته گذشته با بصیرت در برابر اغتشاشگران محکم ایستادند.

سردار کامجو، با تأکید بر گسترش تفکر بسیجی، افزود: در طول انقلاب تفکر بسیجی باعث پیشرفت‌های بسیار زیادی در حوزه علمی، نظامی و دیگر عرصه‌ها شده است.

او، در ادامه به توانمند‌های دفاعی نیرو‌های مسلح ایران به ویژه سپاه اشاره و تصریح کرد: زمانی وارد کننده موشک‌های بسیاری ضعیف بودیم، اما اکنون با تلاش جوانان و متخصصان بسیجی به جایی رسیده ایم که دشمنان جرأت تجاوز نظامی را ندارند.

 

انتهای پیام/م.ع

پیشرفت در حوزه‌های مختلف کشور مرهون تفکر بسیجی است

برچسب ها: نیروهای مسلح ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.