به مناسبت گرامیداشت روز نیروی دریایی یگان‌های نظامی و انتظامی گیلان با رژه اقتدار و آمادگی شان را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، به مناسبت گرامیداشت ۷ آذر، روز نیروی دریایی مراسم صبحگاه امروز در فرماندهی مرکز آموزش تخصصی‌های دریایی باقرالعلوم رشت برگزار شد و یگان‌های نظامی و انتظامی با رژه اقتدار و آمادگی شان را به نمایش گذاشتند.

آیت الله رسول فلاحتی، نماینده، ولی فقیه در گیلان در این مراسم ایمان، اراده قوی و وحدت کلمه را از ویژگی‌های بارز نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد و گفت: همین ویژگی‌ها نیرو‌های نظامی ایران را در بین دیگر نیرو‌های نظامی جهان بر جسته و متمایز کرده است.

او، به نقش بی بدیل نیروی دریایی ارتش در دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: حضور مقتدر این نیرو در آبراهه‌های بین المللی علاوه بر نمایش اقتدار ایران در دل دزدان دریایی و دشمنان انقلاب هراس ایجاد کرده است.

امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری، فرمانده مرکز آموزش تخصصی‌های دریایی باقرالعلوم رشت به توانمندی‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: تلاش برای تحقق منویات فرمانده کل قوا و ایجاد قویترین نیروی دریایی منطقه و جهان با آموزش‌های تخصصی و پرورش نیرو‌های متعهد، متخصص و انقلابی از سیاست‌های این نیروی راهبردی است.

در این مراسم از خانواده شهید ناو استوار دوم محمد صادق رنجبر گوهری و چند نفر از جانبازان، بازنشستگان، تفنگداران و آموزشیاران نمونه مرکز آموزش تخصصی‌های دریایی باقرالعلوم رشت تجلیل شده است.

 

انتهای پیام/م.ع

رژه نیرو‌های اقتدار نیروی دریایی در رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.